2

سفیر جمهوری اسلامی از احتمال آزادی دو آمریکایی‌ در ایران خبر داد.

  • کد خبر : 8161
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰

سفیر جمهوری اسلامی از احتمال آزادی دو آمریکایی‌ در ایران خبر داد. سفیر جمهوری اسلامی در عراق روز پنجشنبه اعلام کرد که انتظار می‌رود جاش فتال و شین باوئر، دو شهروند آمریکایی که به اتهام جاسوسی‌ از دو سال پیش در زندان اوین به سر می‌برند، «خیلی زود» آزاد شوند. حسن دانایی‌فر در گفت‌و‌گویی با […]

سفیر جمهوری اسلامی از احتمال آزادی دو آمریکایی‌ در ایران خبر داد.

سفیر جمهوری اسلامی در عراق روز پنجشنبه اعلام کرد که انتظار می‌رود جاش فتال و شین باوئر، دو شهروند آمریکایی که به اتهام جاسوسی‌ از دو سال پیش در زندان اوین به سر می‌برند، «خیلی زود» آزاد شوند. حسن دانایی‌فر در گفت‌و‌گویی با اسوشیتدپرس اعلام کرد، از زمان دقیق آزادی این دو نفر آگاهی ندارد، اما افزود به نظر می‌رسد که مقامهای مسئول در طول ماه رمضان آنها را آزاد کنند.

مسعود شفیعی،‌ وکیل مدافع، شین باوئر، جاش فتال و سارا شورد، سومین شهروند آمریکایی که پیشتر به قید وثیقه آزاد شد و به آمریکا بازگشت، پیشتر ابراز امیدواری کرده بود که موکلانش به زودی از زندان آزاد شوند. جاش فتال و شین باوئر به همراه سارا شورد در ماه ژوئیه ۲۰۰۹ در مرز ایران و عراق بازداشت و سپس به جاسوسی متهم شدند. آنها اتهام جاسوسی را رد کرده‌ و مدعیند در کوهستانهای مرزی اشتباهاً چند قدم وارد خاک ایران شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر