2

امروز دانشکده خبر به عنوان یک مرکز مهم علمی و استراتژیک بسیار معتبر است.

  • کد خبر : 8171
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱

به گزارش ایرنا ، نجف محمودی چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشکده خبر واحد شیراز افزود: امروز دانشکده خبر به عنوان یک مرکز مهم علمی و استراتژیک بسیار معتبر است. وی اظهارداشت: هم اینک این دانشگاه درمرکز وشهرستان ها توانسته است به جایگاه خوبی دست یابد به گونه ای که مطالبه و انتظار مردم […]

به گزارش ایرنا ، نجف محمودی چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشکده خبر واحد شیراز افزود: امروز دانشکده خبر به عنوان یک مرکز مهم علمی و استراتژیک بسیار معتبر است. وی اظهارداشت: هم اینک این دانشگاه درمرکز وشهرستان ها توانسته است به جایگاه خوبی دست یابد به گونه ای که مطالبه و انتظار مردم از این دانشگاه بسیار زیاد است و بعضا ما نمی توانیم پاسخگوی نیاز مخاطبان خود باشیم. محمودی با اشاره به این که استان فارس وشهرشیراز، پیشینه کهنی دربخش رسانه کشوردارد افزود: هم اکنون دانشکده خبر واحد شیراز ازجایگاه خاصی برخورداراست.
وی ادامه داد: زمینه های رشد، توسعه و ارتقای دانشکده خبر درتهران و سایراستان ها وجود دارد و با توجه به اینکه شرایط دانشکده خبر واحد شیراز به لحاظ کمی و کیفی مطلوب است می بایست حرکت های رو به رشدی برای تقویت این مرکز انجام شود.
وی گفت: امیدواریم با حمایت های مسوولان و استاندار فارس، دانشکده خبر واحد شیراز به جایگاه اصلی و شان واقعی خود دست یابد.
محمودی بیان کرد: امیدواریم سیاست گذاری های مدیران پیشین دانشکده خبر واحد شیراز همچنان دنبال و گام های موثری برای توسعه کمی و کیفی این دانشکده ه درزمینه ایجاد رشته های جدید، ارتقای رشته ها از کاردانی به کارشناسی و همچنین توسعه رشته ها و ظرفیت پذیرش دانشجو برداشته شود.
وی با بیان این که دانشکده خبر واحد تهران از مهرماه امسال در رشته خبرنگاری بین اللمل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد، گفت: امیدواریم بتوانیم هر چه سریع تر این رشته را در واحدهای استانی این دانشکده نیز ایجاد کنیم.
رییس پیشین دانشکده خبر واحد شیراز هم دراین آیین گفت: این دانشکده ظرفیت ها و توانمندی های فوق العاده و نهفته ای دارد که امیدواریم روز به روز شاهد پویاترو فعال ترشدن آن باشیم .
علی حمیدی افزود: امیدوارم دانشکده خبر شیراز به دو وظیفه اصلی خود که پذیرش و پرورش دانشجو است به خوبی عمل کند.
در این آیین، محمود شاکر به عنوان رییس جدید دانشکده خبر واحد شیراز معرفی و از خدمات رییس پیشین این دانشکده قدردانی شد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر