2

اصلاح طلبان باید مانند باراک اوباما تکلیف خود را با آشوب طلبان مشخص کنند

  • کد خبر : 8198
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۴:۵۰

یک پایگاه اینترنتی وابسته به اپوزیسیون خارج نشین از اصلاح طلبان خواست مانند باراک اوباما تکلیف خود را با آشوب طلبان مشخص کنند و بگویند که با جمهوری اسلامی هستند یا با اپوزیسیون. سایت خودنویس که توسط همکاران متواری نشریات زنجیره ای اداره می شود با اشاره به شعار آشوبگران مبنی بر «اوباما یا با […]

یک پایگاه اینترنتی وابسته به اپوزیسیون خارج نشین از اصلاح طلبان خواست مانند باراک اوباما تکلیف خود را با آشوب طلبان مشخص کنند و بگویند که با جمهوری اسلامی هستند یا با اپوزیسیون.
سایت خودنویس که توسط همکاران متواری نشریات زنجیره ای اداره می شود با اشاره به شعار آشوبگران مبنی بر «اوباما یا با آنها یا با ما» و اینکه اوباما مشخص کرد از معارضان جمهوری اسلامی حمایت می کند، نوشت: ما باید همان سؤال را خیلی قبل تر، از اصلاح طلبان می پرسیدیم و اینکه آیا در تلاش برای دفاع از ما هستند یا صرفا دنبال سهم خواهی از قدرتند. اصلاح طلبان با زرنگی از رو در رو شدن با این سؤال طفره رفته اند، و هم حاکمیت و هم مخالفان را نسبت به عیار واقعی شان در پایبندی به آرمان های دمکراتیک و آزادی و عدالت در تردید نگاه داشته اند، تکنیکی که رئیس معنوی جناح باقی مانده اصلاح طلب درون حاکمیت یعنی هاشمی استاد آن است. اما در این سو، حاکمیت امروز از اصلاح طلبان سؤالی را می پرسد که مخالفان بیشتر از هر کس دیگری نیازمند شنیدن جواب آن هستند. با آنهایی یا با ما؟ اصلاح طلبان امروز به خاطر فشاری که حاکمیت به آنها می آورد، مجبورند تکلیف خود را با نظام روشن کنند.
نویسنده با اشاره به شکست طیف مورد بحث در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس و اینکه «اصلاح طلبان اینک دوران خوشی ندارند»، می افزاید: این دوستان که امروز طبق روشی نخ نما شده و بستن هزار عنوان شورا و سخنگو و سفیر و عزیز و ناظم… «سبز» به خود، سعی در گروگان گرفتن جنبش سبز دارند، آنقدر بر دروغ خود پافشاری کرده اند که خودشان نیز باورشان شده که نماینده مخالفان هستند. غافل از این که تجربه ۱۴ ساله عملکرد این آقایان پیش روی همه است.
در همین حال یکی از کاربران شبکه بالاترین با حمله به خاتمی و مواضع زیگزاگ وی نوشت: آقای خاتمی تو که توان جلوگیری از تقلب در انتخابات سال ۸۴ ریاست جمهوری را نداشتنی پس ساکت باش. آن زمان قدرت اجرایی دست تو بود و کاری نکردی حالا چه کار می توانی بکنی؟ وزیر کشور خیانتکارت به ما خیانت کرد. بدبخت ما بالاترینی ها که دل به این ناتوان ترسو خوش کرده ایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر