1

۴۰۰ برنامه عملیاتی برای شورای شهرتهران داریم

  • کد خبر : 81993
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۱۱

اعضای شورای شهر تهران در دوره‌های گذشته خدمات زیادی داشته‌اند ولی مدیریت شهری طی این سالها تنها برای شمال شهر بوده است.

دبیرکل جنبش مردمی تکلیف گرایان برای شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه در تلاشیم اعضای جدید شورای شهر از همه نقاط تهران در این شورا جمع شوند گفت: برای مدیریت شهر تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، ۴۰۰ برنامه عملیاتی طراحی کرده‌ایم و دوره چهارم شورای شهر را دوره توجه ویژه به جنوب شهر دانسته و مبنای توسعه را جنوب تهران قرار داده ایم.

مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار افق  با اشاره به اینکه جنبش مردمی تکلیف گرایان به دنبال چهره‌های ماندگار و موثر است اظهار داشت: به دنبال چهره هایی هستیم که دردی از مردم جنوب شهر تهران را در شورای شهر چهارم دوا کنند.

دبیرکل جنبش مردمی تکلیف گرایان، با بیان اینکه دردها و مشکلات بسیار زیادی از دوره‌های قبل تلنبار شده یادآور شد: اعضای شورای شهر تهران در دوره‌های گذشته خدمات زیادی داشته‌اند ولی مدیریت شهری طی این سالها تنها برای شمال شهر بوده است.

وی افزود: در تلاشیم اعضای جدید شورای شهر از همه نقاط تهران در این شورا جمع شوند تا خدماتی که ارائه می‌شود تنها مختص به شمال شهر نباشد و در بخش‌های جنوبی شهر نیز خدمت رسانی انجام شود.

مقدم با تاکید بر اینکه بنای عضو گیری جنبش تکلیف گرایان، مراکز جمعیتی جنوب شهر و فضای مجازی بوده است یادآور شد: با تمرکز بر جنوب شهر تهران، بالغ بر ۲۰ هزار عضو در سامانه‌ ما ثبت‌نام کرده‌اند. (البته از شمال شهر هم عضو داریم) ونکته بعدی مورد نظر این جنبش مربوط به تخصص افراد است.

وی با بیان اینکه ۲۲ شاخص مربوط به تخصص افراد را اصلاح کرده ایم خاطر نشان کرد: هر کاندیدایی در یک موضوع باید متخصص و کارآمد باشد.

مقدم موضوع بعدی را برنامه‌گرایی کاندیداها دانست و افزود: برای مدیریت شهر تهران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، ۴۰۰ برنامه عملیاتی طراحی کرده‌ایم و دوره چهارم شورای شهر را دوره توجه ویژه به جنوب شهر دانسته و مبنای توسعه را جنوب تهران قرار داده ایم.

 دبیر کل جنبش مردمی تکلیف گرایان تاکید کرد: برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی، افزایش سرانه خدماتی و افزایش سرانه خدماتی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز، همه زیرساخت‌های پایدار و ظرفیت‌های مناسب در جنوب تهران وجود دارد و امید است که در این راستا به نتیجه برسیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81993

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]