1

تروریست آدم‌خوار سوری: همه علوی‌ها را قتل‌عام خواهیم کرد

  • کد خبر : 82392
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

تروریست سوری که در فیلمی ویدئویی اعضای بدن یک سرباز دولتی را می‌برد و می‌خورد ضمن تأیید جنایت خود بر قتل‌عام تمام شیعیان علوی سوریه تأکید کرد.

یک تروریست سوری که در فیلمی ویدئویی بخشی از ریه یک سرباز سوری را درمی‌آورد و می‌خورد در مصاحبه‌ای با نشریه تایم از این عمل شنیع و غیرانسانی خود دفاع کرده آن را انتقام‌گیری از دولت سوریه نامید.

اما این فیلم ویدئویی وحشت‌آور توجهات را معطوف به اتهامات جنایات جنگی مخالفین کرده و رهبران تروریست‌های شورشی و حامیان آنها را در موضع دفاعی قرار داده است.

واشنگتن در سعی برای جلوگیری از تأثیر منفی این فیلم ویدئویی بر افکار عمومی جهانیان ادعا کرده که این جنایت شنیع یک اقدام فردی بوده و بیانگر اقدامات مخالفین مسلح به‌عنوان یک کل نیست، اما کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل خواهان تحقیقات درباره  “نقض بسیار جدی حقوق بشر توسط شورشیان مخالف” شد.

تایم اعلام کرده با این تروریست که خود را خالد الحمد معرفی کرده از طریق تلفن اینترنتی اسکایپ گفت‌وگو کرده است.

حمد برای توجیه این عمل جنایت‌‌بار  ادعا کرده که تحت تأثیر یک فیلم ویدئویی در تلفن همراه سرباز کشته‌شده قرار داشت که در آن به یک زن برهنه و دو دختر وی “اهانت” می‌شد.

وی همچنین مدعی انجام اقدامات وحشیانه دیگری نیز شده گفت: “من یک کلیپ ویدئویی دیگر دارم … در این فیلم  بدن یک شبه‌نظامی طرفدار اسد را با اره می‌برم. اره‌ای که برای بریدن درختان استفاده می‌کنیم. من او را به قطعات  کوچک و بزرگ بریدم”.
وی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با نشریه تایم گفت: “تمام آنها [علوی‌های سوریه] را قتل‌عام خواهیم کرد”.

فیلم ویدئویی که در آن حمد روی جسد یک سرباز خم شده برخی ارگان‌های بدن او را بریده سپس می‌خورد، خشم و انزجار سراسر جهانیان را برانگیخته است.
ناوی پیلای، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، خواهان انجام تحقیقات درباره اتهامات وارده به شورشیان مانند شکنجه، اعدام‌های بدون محاکمه و دیگر انواع جنایت شده است.

گروه دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که سه افسر ارتش بشار اسد در شهر شمالی رقه توسط تروریست‌های جبهه النصره بدون انجام محاکمه اعدام شده‌اند.

این فیلم ویدئویی توسط دو تن از خبرنگاران نشریه تایم در ماه آوریل مشاهده شده بود اما آنها از بیم جعلی بودن یا نگرانی از استفاده‌های تبلیغاتی، از انتشار این فیلم خودداری کرده بودند. این خبرنگاران پس از گفت‌وگو با حمد و تأیید فیلم فوق توسط وی آن را منتشر کردند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82392

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]