4

باند مخوف کودک آزاری با شکنجه گاه مخصوص زیرزمینی!

  • کد خبر : 82685
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

گروه امنیتی پلیس آمریکا پس از عملیاتی چند ساله برای انهدام باند مخوف کودک‌ آزاران اینترنتی، با دستگیری مردی انگلیسی در ماساچوست، سرمنشأ این طرح هولناک را کشف کرد و مأموران به شکنجه‌گاه این مرد رسیدند.

گئوفی‌پورتوی ۴۰ ساله متهم است با ارسال هزاران ایمیل غیر اخلاقی برای ربودن، آزار و اذیت، قتل و حتی خوردن کودکان، باند مخوف خود را اداره می‌کرد.
سال گذشته بازرسان ویژه پلیس فدرال امریکا در جست و جوی محل سکونت این مرد در ووسسر ماساچوست، شکنجه‌گاه مهر و موم شده‌ای را در زیرزمین خانه او کشف کردند. در این زیرزمین مخوف علاوه بر یک صندلی، تلویزیون و رایانه و اینترنت، یک تابوت کوچک کودکانه، قفسی آهنی، ابراز شکنجه و انواع و اقسام چاقو‌های قصابی پیدا شد.
در بیرون اتاق شکنجه نیز در کنار در ورودی، یک یخچال رومیزی مخصوص نگهداری جسد، وسایل جراحی و… نیز هراس این اتاق هولناک را چند برابر می‌کرد.
جزییات این اتاق شکنجه در تمامی ایمیل‌‌های گئوفی پورتوی وجود داشت و در کنار اکثر این ایمیل‌‌ها تصاویر غیر اخلاقی کودکان نیز دیده می‌شد.
اکثر این کودکان کسانی بودند که در تحقیقات پلیسی مشخص شد آشنایی دور و نزدیکی با اعضای اینترنتی این باند داشتند.
از دیگر کسانی که پلیس پس از تحقیقات دستگیر کرد مایکل آرنت از کانزاس سیتی بود که در تازه‌‌ترین مکالماتش با پورتوی درصدد ربودن کودکی بود تا نمایش هولناک پورتوی در زیرزمین مخوفش به اجرا درآید.
این دو تن دست کم از سال ۲۰۱۰ با یکدیگر در ارتباط بودند و عمده فعالیت آنها در زمینه پورنوگرافی بوده است.
بازرس ویژه این پرونده در آمریکا گفت: واقعیات این پرونده بسیار آزاردهنده است اما خوشحالیم که قانون با پیگیری‌‌های خود توانست به نتیجه مطلوب دست یابد. امیدواریم این اقدام‌‌ها بتواند در اصلاح جامعه از این فجایع هولناک نقش مؤثری داشته باشد. این عملیات از ۳ سال پیش در مین فورد آغاز شد و پس از آن تحقیقات ما را به اروپا کشاند اما در نهایت سرمنشأ این باند هولناک در آمریکا به دام افتاد.
با توجه به جرائم گئورفی پورتوی به گزارش پلیس ۱۸ تا ۲۷ سال زندان در انتظار او خواهد بود. البته این حکم پس از پایان تحقیقات ممکن است بیشتر هم بشود. پلیس آمریکا تا به حال ۵۱ شکارچی کودکان را دستگیر کرده و ۱۵۰ کودک را نجات دادهاست.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82685

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر