2

بازیگران و فوتبالی‌ها مهمان “شام ایرانی”+تصاویر

  • کد خبر : 82923
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴

سری جدید “شام ایرانی” با حضور امیرحسین رستمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و حمید عسگری با ساختار و تیم جدید وارد بازار شد که در قسمت‌های بعدی چهره‌های مختلفی از بازیگران، خواننده‌ها و فوتبالی‌ها جلوی دوربین می‌روند.

محمد شایسته کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه نمایش خانگی به خبرنگار مهر گفت: همانطور که می‌دانید دو فصل قبلی این مجموعه توسط بیژن بیرنگ تهیه شده بود. وی قصد واگذاری امتیاز این کار را داشت که من این امتیاز را از وی خریداری کردم.

 

 

وی افزود: مردم سری‌های قبلی این مجموعه را دوست داشتند و پروژه موفقی به شمار می‌رفت و حتی توانست با فروش خوبی هم روبه‌رو شود اما ما در قسمت‌های جدید که فکر می‌کنم کاملا با “شام ایرانی” قبلی تفاوت دارد، یک ساختار جدید را دنبال کردیم.

شایسته درباره تفاوت‌هایی که سری جدید با سری قبلی دارد، توضیح داد: ما در این مجموعه جدید بر خلاف کار قبلی هیچ راوی‌ای نداریم و به غیر از چهار نفر هیچ شخص دیگری جلوی دوربین قرار نمی‌گیرد. به نوعی تمام صحنه‌ها واقعی است و هر آنچه که شما در این کار می‌بینید در جلوی دوربین اتفاق افتاده است.

 

 

وی تاکید کرد: تمامی این بازیگران در خانه خود میزبان ما بودند. در این قسمت فقط کامبیز دیرباز ما را به شمال به منزلی که در تنکابن داشت، برد. از این پس در سری جدید این مجموعه فوتبالیست‌ها، ورزشکاران، بازیگران، خواننده‌ها و مجری‌های معروف تلویزیونی حضور خواهند داشت.

شایسته با اشاره به حضور حمید عسگری در قسمت اول این مجموعه گفت: این خواننده از دوستان من است. در بخشی که وی میزبان است دو قطعه از کارهای پرمخاطبش را به همراه گروه خود اجرا می کند. در قسمت های دیگر با توجه به اینکه چه کسی میزبان است ما فیلم‌ها و حضورهای مهم آنها را پخش می‌کنیم. در زمانی که آنها مشغول آشپزی هستند سوالاتی به صورت تکست روی تصویر از آنها پرسیده می‌شود که بیشتر مربوط به بیوگرافی آنها است. این هم از ویژگی‌های قسمت جدید است و امیدواریم با استقبال روبه‌رو شود.

 

 

وی درباره زمان توزیع این مجموعه جدید در بازار عنوان کرد: ما طبق برنامه‌ریزی‌ها هر ۱۰ روز یکبار هر قسمت را روانه بازار می‌کنیم. در سری اول ما چهار قسمت را آماده کردیم و هم اکنون در انبار موسسه هنر اول است. فقط ممکن است به دلیل انتخابات کمی در پخش قسمت بعدی تاخیر داشته باشیم.

شایسته عنوان کرد: ما در این کار از پنج دوربین سینمایی استفاده کردیم تا تمام واکنش‌های بازیگران را داشته باشیم. عوامل تولید “شام ایرانی” عبارتند از مدیرفیلمبرداری: مرتضی عفوری، صدابردار: بابک اردلان، تدوین و صداگذار: شاهین یارمحمدی.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: در سری بعدی این مجموعه اکبر عبدی نیز میزبان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر