5

حجت الاسلام فروزش برای مداوا در بیمارستان حضرت رسول اکرم بستری شده است.

  • کد خبر : 831
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸

مدیرکل حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تایید حمله به امام جماعت یکی از خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حجت الاسلام فروزش برای مداوا در بیمارستان حضرت رسول اکرم بستری شده است. محمد علیزاده در گفتگو با مهر افزود: حجت الاسلام فروزش امام جماعت یکی از خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی تهران است […]

مدیرکل حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تایید حمله به امام جماعت یکی از خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حجت الاسلام فروزش برای مداوا در بیمارستان حضرت رسول اکرم بستری شده است.

محمد علیزاده در گفتگو با مهر افزود: حجت الاسلام فروزش امام جماعت یکی از خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی تهران است که شب گذشته در بازگشت در یکی از خیابانهای اطراف دانشگاه، متوجه ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر برای یک خانم می شود و زمانی که قصد نجات آن خانم و مداخله را داشته از سوی مزاحمان مضروب شده است.

وی افزود: حجت الاسلام فروزش از ناحیه چشم مضروب شده است و اکنون در بیمارستان حضرت رسول اکرم بستری است.

علیزاده خاطرنشان کرد: مزاحمان و کسانی که وی را مضروب کرده اند شناسایی نشده اند اما ما در وزارت بهداشت پیگیری لازم را برای شکایت از مهاجمان انجام داده ایم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. منافقان بدانند!!!! من دانش آموزی ۱۵ ساله هستم که با تمام وجودم از اسلام دفاع می کنم و حاضرم حتی جان خودم را هم در راه اسلام بدهم!!
    من بیش از سی بار به مردم که لباس های غیر شأن جمهوری اسلامی ایران است, تذکر داده ام که حتی منجر به کتک خوردنم هم شده است!! منافقان بدانند که چه من ۱۵ ساله چه پیر مرد ۷۰ ساله باشیم نخواهیم گذاشت که منافقان به آرزوی چندین قرنی خود برسند و باید آرزوی خود را به گور ببرند.
    تا زنده ایم رزمنده ایم انشا االله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر