5

نرخ دلار در بازار به ۱۱۹۰ تومان رسید.

  • کد خبر : 834
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴

درحالی که طی روزهای اخیر رئیس کل بانک مرکزی بارها تأکید کرد که نرخ ارز در بازار به شدت کاهش خواهد یافت اما با محدودشدن عرضه ارز مسافرتی امروز نرخ دلار در بازار بار دیگر افزایش یافت و به قیمت ۱۱۹۰ تومان رسید. افق – فارس:نگاهی به نرخ‌های ارز در بازار امروز تهران نشان دهنده […]

درحالی که طی روزهای اخیر رئیس کل بانک مرکزی بارها تأکید کرد که نرخ ارز در بازار به شدت کاهش خواهد یافت اما با محدودشدن عرضه ارز مسافرتی امروز نرخ دلار در بازار بار دیگر افزایش یافت و به قیمت ۱۱۹۰ تومان رسید.

افق – فارس:نگاهی به نرخ‌های ارز در بازار امروز تهران نشان دهنده افزایش قیمت دلار نسبت به دیروز است، این اتفاق درحالی روی می‌دهد که محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در روزهای اخیر بارها تأکید کرده بود با عرضه گسترده دلار به بازار قیمت‌ها به شدت شکسته خواهد شد، ولی در شرایطی که بانک مرکزی عرضه دلار خود را در طول هفته افزایش داده قیمت‌های اعلام شده برای این ارز هر روز قیمت‌های جدید و متفاتی نسبت به روزهای قبل است.

در عین حال بانک مرکزی که تأکید کرده بود هیچ محدودیتی برای عرضه ارز انجام نخواهد شد به تازگی بخشنامه‌ای را به صرافی‌ها ابلاغ کرده که حاوی شرایط جدیدی برای فروش ارز مسافرتی به مشتریان است.

این اتفاقات موجب شده که نرخ فروش دلار در ساعت مورد گزارش در صرافی‌های پایتخب ۱۱۹۰ تومان و نرخ خرید این ارز ۱۱۸۸ تومان باشد،البته این نرخ‌ها در بازار رسمی به ترتیب از سوی بانک مرکزی ۱۰۶۰ و ۱۰۵۸ تومان تعیین شده است.

همچنین صرافان امروز نرخ فروش یورو را ۱۷۲۵ تومان و نرخ خرید این ارز را ۱۷۱۵ تومان اعلام کرده‌اند در حالی این ارز در بازار رسمی با قیمت ۱۵۵۰ تومان به فروش رسیده و با قیمت ۱۵۴۸ تومان خریداری می‌شود.

پوند انگلیس نیز که در بازار رسمی برای خرید ۱۷۳۹ تومان و برای فروش ۱۷۴۵ تومان قیمت‌گذاری شده است در صرافی‌های خیابان فردوسی با قیمت ۱۹۶۵ تومان خریداری و ۱۹۷۷ تومان فروخته می‌شود.

از سوی دیگر فرانک سوئیس در بازار آزاد ۱۴۰۰ تومان فروخته و با نرخ ۱۳۹۰ تومان خریداری می‌شود البته این ارز از سوی بانک مرکزی ۱۲۶۹ تومان برای خرید و ۱۲۷۳ تومان برای فروش قیمت‌گذاری شده است.

یکصد ین ژاپن نیز در صرافی‌ها با نرخ ۱۴۴۸ تومان خریداری و ۱۴۵۵ تومان فروخته می‌شود در بازار رسمی نیز این ارز با قیمت ۱۳۲۱ تومان خریداری و ۱۳۲۶ تومان به فروش می‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=834

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر