2

دوبنده های شیطانی آمریکا برای کشتی گیران ایرانی+تصویر

  • کد خبر : 83675
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

تیم ملی کشتی آزاد ایران در حالی در دیدار مقابل آمریکا در نیویورک به میدان رفت که قرار بود با دوبنده‌های پیش‌کشی آمریکایی‌ها که برای ما طراحی کرده‌ بودند روی تشک برویم.

در حالی‌که چند روز از دیدار نمادین تیم‌های ملی کشتی ایران و آمریکا در نیویورک می‌گذرد، اما همچنان حواشی این مسابقه بیشتر از متن آن قابل توجه قرار گرفته است!


مسئولان برگزاری این رقابت اعلام کردند که برای تیم ایران دوبنده‌ای طراحی کرده‌اند که کشتی‌گیران کشورمان باید با این دوبنده‌ها در مسابقه حضور پیدا کند! دوبنده‌ای که نه آبی بود و نه قرمز! بلکه دقیقاً مشابه پرچم جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود.
عکس‌های منتشر شده نشان می‌داد که در کنار این دوبنده نیز نوشته شده: «کشتی را در المپیک نگه دارید». طراحی این دوبنده مشابه دوبنده‌ای بود که در فیلم ضد ایرانی «رستلر» یا «کشتی‌گیر» بر تن یکی از شخصیت‌های فیلم بوده است. در سال ۲۰۰۹ یکی از کارگردانان هالیوودی فیلمی ضد ایرانی را می‌سازد که مضمون آن توهین به پرچم مقدس ایران بود. در این فیلم ضد ایرانی و توهین‌آمیز، یک قهرمان سابق کشتی کج در آمریکا، در آخرین مبارزه‌اش با حریفی روبرو می‌شود که گویا ایرانی است! لباس کشتی این فرد در این فیلم پرچم جمهوری اسلامی، با کلمه مقدس «الله» است؛ یعنی چیزی مشابه همین دوبنده‌ای که آمریکایی‌ها برای ما طراحی کرده بودند.
علی بیات، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد اعزامی به نیویورک در این باره گفت: «آمریکایی‌ها دوبنده‌ای را با طرح پرچم ایران که کلمه «الله» روی آن حک شده بود برای این دیدار در نظر گرفته بودند. مشکل خاصی نداشت؛ البته وقتی دیدیم نام «الله» روی آن طراحی شده است تصمیم گرفتیم به احترام این نام مقدس با آن مسابقه ندهیم.»
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود با چنین دوبنده‌ای در فیلمی ضد ایرانی به پرچم و مردم کشورمان توهین شده است، گفت: «از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم، اما چنین موضوعی درست نیست. بچه‌ها با دوبنده خودشان راحت‌تر هستند و با همان کشتی گرفتند، می‌خواستم در دیدار لس‌آنجلس از این دوبنده‌ها استفاده کنیم.»
فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83675

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر