3

حمله شدید مایلی کهن بعد از انتخاب علی دایی!

  • کد خبر : 83936
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲

در حالی که تا چند روز قبل، محمد مایلی‌کهن گزینه شماره یک کمیته فنی پرسپولیس برای هدایت این تیم در لیگ سیزدهم بود، دیروز رسماً اعلام شد علی دایی به عنوان سرمربی سرخپوشان برگزیده شده است.

پس از انتصاب دایی، با مایلی‌کهن تماس گرفتیم تا نظراتش پیرامون این تحولات را جویا شویم. سرمربی اسبق تیم‌ملی مانند گذشته صریح و شفاف پیرامون تحولات اخیر حرف زد.
*در حالی که بحث سرمربی شدن شما بود، حکم سرمربیگری به نام علی دایی صادر شد و محمد مایلی‌کهن دوباره سرمربی پرسپولیس نشد.
حتماً خیری در آن بوده است. در این سال‌ها خیلی از بزرگان آمدند و رفتند اما پرسپولیس باقی ماند چون همیشه بزرگ بوده است. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و نامش بزرگتر از نام مایلی‌کهن. عشق به این تیم و هوادارانش جزئی از وجودم است. من از دهه پنجاه عاشق این تیم شدم و هنوز هم هستم. امیدوارم این باشگاه در فصل آتی نتایج خوبی کسب کند.
*ولی برخی انتقادات به شیوه مدیریتی پرسپولیس طی سال‌های اخیر مطرح است.
قبل از انقلاب در مقاطعی بازی‌های پرسپولیس در استادیوم شهید شیرودی (امجدیه سابق) برگزار می‌شد. در آن زمان با تمام احترامی که برای هواداران محترم استقلال (تاج سابق) قائلم، به جرأت می‌توانم بگویم ۸۰، ۹۰ درصد فضای سکوها به اشغال هواداران پرسپولیس درمی‌آمد و استقلالی‌های محترم، نهایتاً ۱۰، ۲۰ درصد سکوها را مال خود می‌کردند اما حالا عملکرد برخی مدیران پرسپولیس موجب شده وقتی در برنامه ۹۰ نظرسنجی می‌گذارند، تعداد هواداران دو تیم نزدیک به هم شود. عملکرد برخی مدیران پرسپولیس اصلاً خوب نبوده است. شما ببینید در همین یک سال و نیم اخیر پرسپولیس چهار مربی داشته است؛ از آقای استیلی گرفته تا دنیزلی، مانوئل ژوزه و یحیی گل‌محمدی. آیا این همه تغییر مربی نشان‌دهنده یک نشانه و پالس خاص نیست؟ اصلاً مگر یحیی بد نتیجه گرفته بود که عوضش کردند؟ طبیعی است که تیم‌های بزرگ همیشه مشکلات بزرگتری هم دارند. وقتی یک تیم در فینال جام حذفی مغلوب می‌شود، کاملاً بدیهی است که چند روز زیر فشار قرار بگیرد اما چرا بررسی کارنامه یک مربی را به بازی آخر او منوط می‌کنند؟ همه تیم‌های بزرگ دنیا دچار بحران نتیجه‌گیری شده‌اند و بعضاً شکست‌های سختی متحمل می‌شوند اما مدیران‌شان مدیریت بحران کرده و فضا را کنترل می‌کنند نه اینکه به خاطر دو تلفن و چند پیامک، واکنش نشان دهند. یحیی پسر خوبی بود و از دنیزلی و مانوئل هم بهتر نتیجه گرفت اما آقایان برای اینکه خودشان را مصون نگه دارند، سرمربی عوض می‌کنند. البته با این وجود برای پرسپولیس در فصل آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.
*البته پرسپولیس در فصلی که گذشت، خیلی پول خرج کرد.
چیزی که مشهود است، پول فراوانی بوده که پرسپولیس خرج کرده اما اینکه چرا تیم موفق نشده، برمی‌گردد به عدم تخصص و دل خوش کردن به مسائل خاص. با این هزینه‌ای که پرسپولیس کرد، حداقل باید یک سهمیه آسیایی می‌گرفت اما وقتی تخصص وجود ندارد، شاهد آن هستیم که چهار مهاجم می‌خرند اما در سایر پست‌ها…
*دو نفر از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پس از انتخاب علی دایی مدعی شدند از وجود شما در سمت دیگری استفاده می‌کنند.
از آقایان مالکی و نژادفلاح تشکر می‌کنم. همچنین ممنون همه پیشکسوتانی هستم که طی روزهای اخیر از من حمایت کرده یا حتی منتقدم بودند اما طبعاً در رابطه با آقای رویانیان چون ایشان آدم فوق‌العاده صادقی است و محمد مایلی‌کهن صداقت ندارد، اعلام می‌کنم در پرسپولیس سمت نمی‌گیرم! یک مؤسسه خیریه به نام پرسپولیس ثبت شده و من هم عضوی از اعضای هیأت‌مدیره‌اش بودم اما همین‌جا اعلام می‌کنم از حضور در هیأت‌مدیره این مؤسسه هم عذرخواهی می‌کنم و در آن حضور نخواهم داشت.
*شایعه شده شما به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان یا امید انتخاب می‌شوید. آیا این مسئله صحت دارد؟
چندی قبل پیرامون تیم ملی جوانان صحبت‌هایی شد اما بنا بر دلایلی از دوستان تشکر کرده و از احراز سمت فوق عذرخواهی کردم.

خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر