2

کشتی عظیم انقلاب با حضور یا عدم حضور برخی آقایان متلاطم نمی شود

  • کد خبر : 83999
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷

حسین سعیدی گفت: با حضور و یا عدم حضور برخی آقایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری ، کشتی عظیم انقلاب متلاطم نمی شود و کشور عزیزمان با خلق حماسه های سیاسی و اقتصادی مورد نظر رهبری ، قله های پیشرفت و آبادانی را فتح خواهد نمود

حسین سعیدی دبیرکل گفتمان مهرورزی در دیدار جمعی از جوانان تهران بزرگ با اشاره اهمیت و نقش جوانان در خلق حماسه سیاسی سال جاری گفت: جوانان با حضور فعال در عرصه انتخابات های آتی با هوشمندی و بصیرت بالای خود می توانند آینده ای عالی و روشن برای همه ایرانیان رقم بزنند.

وی با اشاره به توانمندی های بالای جوانان در اداره امور کشور افزود: حضور جوانان در بطن مدیریتی و اجرائی دوران دفاع مقدس بخوبی نمایانگر ظرفیت و توانمندی بالای جوانان ایران اسلامی در پیشبرد اهداف نظام است.

دبیرکل گفتمان مهرورزی با اشاره به لزوم توجه ویژه به امور جوانان خاطرنشان کرد: جوانان باید با انتخاب کاندیدای اصلح خود، در انتخاب رئیس جمهوری که دغدغه جوانان را داشته باشد سهیم باشند.

وی ادامه داد: بیکاری،مسکن و ازدواج از مهم ترین دغدغه های جوانان ایران اسلامی است که رئیس جمهور بعدی باید توجه ویژه ای برای رفع این مشکلات داشته باشد.

حسین سعیدی با تاکید بر لزوم رعایت قانون و اخلاق مداری در انتخابات تصریح کرد:  به همه نامزدها و هواداران آنها توصیه می کنیم تا برای خلق حماسه سیاسی مدنظر رهبری از تخریب و یا اقدامات غیرقانونی اجتناب کنند و تنها به بیان برنامه های خود بپردازند.

دبیرکل گفتمان مهرورزی  با اشاره به برخی جوسازی های رسانه ای هواداران نامزدهای ریاست جمهوری برعلیه شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان قانون اساسی قطعاً بر اساس شواهد و مدارک مستند اقدام به تائید یا عدم تائید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری می کند و این در حالی است که عدم احراز صلاحیت نامزدها به عنوان  کاندیدای ریاست جمهوری تنها عدم صلاحیت فرد برای تصدی  رئیس جمهور می باشد و دلیلی بر زیر سوال رفتن سایر توانمندی های آن نیست.

وی افزود: البته برخی از نامزدها یا هواداران آنها ممکن است با رد صلاحیتشان به دامان دشمنان انقلاب اسلامی پناه ببرند اما توصیه می شود همگی با تبعیت از قانون در پی مشارکت حداکثری و خلق حماسه ای سیاسی و اجرای کامل منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) باشیم.

حسین سعیدی با بیان اینکه لبیک مهرورزی فقط با ولایت است اظهار داشت: با حضور و یا عدم حضور برخی آقایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری ، کشتی عظیم انقلاب متلاطم نمی شود و کشور عزیزمان با خلق حماسه های سیاسی و اقتصادی مورد نظر رهبری ، قله های پیشرفت و آبادانی را فتح خواهد نمود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83999

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]