3

جشن عموقناد در میلاد امام علی(ع)

  • کد خبر : 84303
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰

گروه برنامه‌ساز «جمعه به جمعه، خونه به خونه» جمعه سوم خردادماه با تدارک ویژه برنامه‌های شاد و جذاب میلاد باسعادت امام علی(ع) و روز پدر را جشن می‌گیرند.

 

 مجید قناد با بیان این  که برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» هر هفته به موضوع مشخصی می‌پردازد، گفت: این هفته درباره احترام به بزرگترها خصوصا احترام به پدر و کسانی که مثل پدر در کنار ما هستند، با بچه ها گفت‌وگو خواهیم کرد.

تهیه کننده «جمعه‌به‌جمعه، خونه‌به‌خونه» افزود: با توجه به این که سوم خردادماه  با ولادت امام علی (ع) و روز پدرمصادف شده، نمایش‌های ویژه و سرودهای تازه‌ای برای این روز مبارک پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در بخش میهمان برنامه میزبان کودک ۶ ساله ای خواهیم بود که بیشتر شاهنامه حکیم فردوسی را در حافظه خود ثبت کرده است.

این تهیه کننده تصریح کرد: هدف ما این است که در برنامه «جمعه به جمعه» به استعدادهای خاص کودکان و خردسالان پرداخته و نخبه های این گره سنی را به جامعه معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: عمو قناد این هفته طبق معمول همیشه پل ارتباطی بین بچه ها، گروه نمایشی و موضوع برنامه خواهد بود و در بخش هایی از برنامه نیز به عنوان بازیگر ظاهر می شود.

قناد با اشاره به پخش ترانه های تازه ای با موضوع ولادت امام علی (ع) و روز پدر افزود: این ترانه ها به همت گروه شاعران ما به سرپرستی رودابه حمزه ای و گروه اهنگساز برنامه به سرپرستی مهرداد یکتا روی تهیه شده است.

«جمعه به جمعه، خونه به خونه» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیماست که جمعه هر هفته از ساعت ۹:۳۰ روی آنتن تلویزیون می رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84303

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر