1

تحریم‌های غیرقانونی را به طراحی واشنگتن علیه ایران وضع کرده‌اند

  • کد خبر : 84827
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴

بنیامین نتانیاهو گفت: «روشن است که فشارهای اقتصادی و دیپلماتیک نتوانسته‌اند ایران را از پیگیری برنامه هسته‌ایش بازدارند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت که فشارهای اقتصادی و دیپلماتیک تأثیری بر برنامه هسته‌ای این کشور نداشته‌اند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با وزیر خارجه انگلیس اظهار کرد تحریم‌های بین‌المللی تأثیری بر متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران نداشته‌اند.

بنا به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، بنیامین نتانیاهو گفت: «روشن است که فشارهای اقتصادی و دیپلماتیک نتوانسته‌اند ایران را از پیگیری برنامه هسته‌ایش بازدارند.»

ویلیام هیگ، وزیر خارجه انگلیس هم در این دیدار ضمن تکرار ادعاهایش در خصوص برنامه هسته‌ای ایران گفت به شدت از این برنامه نگران است.

آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها همواره ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه انرژی هسته‌ای خود متهم می‌کنند.

ایران ضمن رد این ادعاها، همواره تاکید کرده است به عنوان یکی از امضاکنندگان متعهد پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی (ان‌پی‌تی) و یکی از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از حق استفاده از فن‌آوری هسته‌ای برای دستیابی به اهداف صلح‌آمیز برخوردار است.

امریکا و اتحادیه اروپا به بهانه اتهام‌های هسته ‌ای علیه تهران، تحریم‌های غیرقانونی را به طراحی واشنگتن علیه ایران وضع کرده‌اند. این تحریم‌ها افزون بر چهار دور تحریم‌هایی است که شورای امنیت سازمان ملل بنا بر بهانه‌های مشابه علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کرده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر