1

چاقی و لاغری مردان به این ۱۵ خوراکی وابسته است

  • کد خبر : 84856
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۷:۳۹

مردها علاقه زیادی به بستنی و خوراکی های متنوعی دارند و چاقی و لاغری در بین مردان تنها به همین ۱۵ خوراکی وابسته است.

مردها علاقه خاصی به بستنی دارند اما از  بین طعم های مختلف قهوه-شکلاتی و توت فرنگی را ترجیح می دهند دلیل آن هم شاید به خاطر طعم تلخ نوع اول و طعم کاملا شیرین نوع دوم باشد.
چیپس و فوتبال: بعد از تخمه یکی از تنقلات مورد علاقه آقایان چیپس است این خوراکی یکی  از تنقلات آسیب رسان است که در خوردن آن واقعا باید تجدید نظر کرد.
کار با طعم دونات: شکل ظاهری این شیرینی برای اقایان هیجان انگیز است به ویژه اینکه شکلاتی باشد حداقل تعداد مصرفی این شیرینی  برای اقایان ۲ عدد است.

ماء الشعیر: در  سال های اخیر جای دوغ و نوشابه را برای بسیاری از آقایان گرفته است هر چند با خوردن آن نیاز بدن به ویتامین های خانواده b فراهم می شود اما نوشیدن دائمی آن اصلا مناسب نیست.

سیب زمینی سرخ شده: سیب زمینی یکی از خوراکی های مضر برای آقایان است و سلامت آنها را تهدید می کنند  و روغن آن در بدن آقایان سریعا واکنش می دهد و در نهایت سبب سرطان می شود.

کباب پر چرب: عده ای از مردان حداقل ۲ بار در هفته میل به کباب پر چرب دارند اما باید بدانند کباب پر چرب از غذاهایی است که سبب تشکیل چربی دور شکم می شود.

سوسیس داغ: هات داگ از غذاهای گوشتی، غذای مورد علاقه آقایان است و این علاقه در مردان حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر است. این خوراکی به دلیل ترکیب هایی که دارد مفید نیست.

کافئینی ها و انرژی زاها: آقایان علاقه خاصی به نوشیدن این نوشیدنی های تلخ و مضر دارند انوع نوشابه های معمولی و انرژی زا غذای مورد علاقه مردان است که نباید در هفته بیش از یک بار از آنها استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر