4

سقوط ناگهانی اتاقک آسانسور از طبقه دوم ساختمان یکی از بازارهای تهران

  • کد خبر : 8502
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰

وجود نقص فنی و فرسودگی کابل های آسانسور سبب سقوط اتاقک آن وآسیب دیدگی شدید دو شهروند شد که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند. در جریان این حادثه که پیش از ظهر امروز در یکی از پاساژهای بازار تهران رخ داد سقوط ناگهانی اتاقک آسانسور از طبقه دوم ساختمان باعث آسیب دیدگی و گرفتار […]

وجود نقص فنی و فرسودگی کابل های آسانسور سبب سقوط اتاقک آن وآسیب دیدگی شدید دو شهروند شد که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.
آسانسور بازار سقوط کرد ، دو نفر صدمه دیدند

در جریان این حادثه که پیش از ظهر امروز در یکی از پاساژهای بازار تهران رخ داد سقوط ناگهانی اتاقک آسانسور از طبقه دوم ساختمان باعث آسیب دیدگی و گرفتار شدن دو شهروند و وارد آمدن خسارت به اتاقک آسانسور شد.
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر رخداد این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷ و گروه نجات ۱ را همزمان ساعت ۱۰:۲۸ دقیقه به محل حادثه در بازار بین الحرمین اعزام کرد.
‘محمد تیمورخانی ‘ رئیس ایستگاه ۷ آتش نشانی تهران با اشاره به آسیب دیدگی دو شهروندی که هنگام بروز حادثه در اتاقک آسانسور گرفتار شده بودند گفت: آتش نشانان و نجاتگران بی درنگ با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات موفق شدند درب اتاقک در هم پیچیده آسانسور را باز کنند و این شهروند را که پا، کمر و گردنشان آسیب دیده بود نجات دهند؛ امدادگران اورژانس نیز آنها را به مرکز درمانی منتقل کردند.
وی علت رخداد این حادثه را فرسودگی و خرابی کابل های آسانسور اعلام و توصیه کرد: بازدید دوره ای آسانسور و نظارت مستمر متخصصان بر موارد فنی آن برای پیشگیری از این گونه حوادث الزامی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر