3

حسین مظفر رییس ستاد انتخاباتی قالیباف شد

  • کد خبر : 85089
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

وی پیش از این رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت بود. مطابق میثاق اولیه ائتلاف مقرر شده بود که ستاد ائتلاف و رییس آن به عنوان رییس ستاد گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت فعالیت کند.برخی رسانه ها در روزهای گذشته از معرفی محمدباقر قالیباف به عنوان خروجی ائتلاف پیشرفت خبر داده بودند.

 ساعتی پیش  حسین مظفر به عنوان رییس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در انتخابات یاردهم ریاست جمهوری معرفی شد.

وی  پیش از این رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت بود. مطابق میثاق اولیه ائتلاف مقرر شده بود که ستاد ائتلاف و رییس آن به عنوان رییس ستاد گزینه نهایی ائتلاف پیشرفت فعالیت کند.

برخی رسانه ها در روزهای گذشته از معرفی محمدباقر قالیباف به عنوان خروجی ائتلاف پیشرفت خبر داده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی دبیر ائتلاف سه گانه اصولگرایان چندی پیش  اظهار داشته بود: با توجه به تائید صلاحیت هر سه کاندیدای این ائتلاف و گزارش جناب آقای مظفر مبنی بر انجام ماموریت های محوله به ستاد ائتلاف، تصمیم نهایی ائتلاف سه گانه در جلسات مشترک اعضای اصلی اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به مدیریت دلسوزانه و متعهدانه امور ستاد توسط حسین مظفر، از تلاش های وی و پانزده عضو ستاد ائتلاف تشکر کرده و تاکید کرده بود: آقای حسین مظفر و همکارانش کماکان در جهت اهداف ائتلاف و حمایت از کاندیدای منتخب فعال خواهند بود.  وی گفت:آقای حسین مظفر در جهت اهداف ائتلاف و حمایت از کاندیدای منتخب فعال خواهند بود.

شما برخاسته از بیت جهاد و شهادت هستید

محمدباقر قالیباف در حکم انتصاب حسین مظفر به ریاست ستاد خود تاکید کرد: روحیه بسیجی و همت جهادی لازمه تحقق «پیشرفت و عدالت» است و در این راه نباید از دادن جان، و سخت‌تر از آن تحمل بداخلاقی‌ها و تخریب‌های دروغین و شیطنت آمیز، هراسید.

متن کامل حکم انتصاب دکتر حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف چنین است:

برادر ارجمند جناب آقای دکترحسین مظفر

با توجه به دانش، تعهد، کاردانی و سوابق درخشانی که از آن برخوردارید، جناب عالی را به عنوان ریاست ستاد انتخاباتی خود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برمی‌گزینم.

قدرت در اندیشه سیاسی اسلام تنها امانتی سنگین و میدانی برای خدمت به بندگان خدا است. از این رو رقابت‌ها و تبلیغات انتخاباتی باید مصداقی از «مسابقه در خیرات» و منطبق با احکام شرع و قانون و نیز موازین اخلاقی باشد.

ما می‌خواهیم یادآور مردان بی ادعایی باشیم که بزرگترین حماسه تاریخ ایران را رقم زدند و نشان دهیم هنوز هم روحیه بسیجی و همت جهادی است که «پیشرفت و عدالت» را برای سرزمین کهن و پر افتخارما به ارمغان می‌آورد. در این راه نباید از دادن جان، و سخت‌تر از آن تحمل بداخلاقی‌ها و تخریب‌های دروغین و شیطنت آمیز، هراسید.

شما که بحمدالله برخاسته از بیت جهاد و شهادت هستید، ثابت کرده اید که مناسب ترین فرد برای مدیریت و نمایش چنین هدف بلندی هستید. بی تردید تمام همکاران و هواداران این بنده ناچیز خدا، شما را در این راه دشوار کمک خواهند کرد…. و«خدا حامی مومنان است.»

فردا

محمد باقر قالیباف / ۴/۳/۱۳۹۲

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر