1

چرا خواننده معروف پاپ جهان شیفته اسرائیل است؟ +تصاویر

  • کد خبر : 85100
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۵

چه چیز انگیزه آموزش «آئین کابالا» را در ستاره های بزرگ هالیوود مانند “گوئینت پالترو و همسرش کریس مارتین”، “اشتون کوچر”، “دمی مور”، “بریتنی اسپیرز”، “لیندزی لوهن” و بسیاری دیگر بر می انگیزد؟

 چه چیز انگیزه آموزش «آئین کابالا» را در ستاره های بزرگ هالیوود مانند “گوئینت پالترو و همسرش کریس مارتین”، “اشتون کوچر”، “دمی مور”، “بریتنی اسپیرز”، “لیندزی لوهن” و بسیاری دیگر بر می انگیزد؟
به گزارش ماهستیم، یک سایت وابسته به دولت اسرائیل که با هدفتقویت اسرائیلی ها فعالیت می کند به تازگی گزارشی در خصوص میل و اشتیاق ستارگان هالیوود به “آئین کابالا” منتشر کرده است. در طی گزارش مزبور شخصی به نام “اوونر مدار” روایتگر داستانی است که در آن از علاقه وافر ستارگان هالیوود به اتمام دوره های کابالا سخن به میان می آید.
 
اعتقاد هواداران آئین کابالا، فهمیدن و درک رموز مخفی درآئین کابالا، باعث می‌شود تا انسان بصورت روحانی‌وار، به خدا نزدیکتر شود و بدین ترتیب بشریت، به قدرت والایی از رموز مخفی خدا که برای دیگر انسانها پوشیده است، پی می‌برد.
 اوونر مدار، هفده سال تمام در آمریکا زندگی کرده، او تمام دوره های کابالا را به اتمام رسانیده و هم اکنون رئیس مرکز کابالا در اسرائیل است. وی از جمله دوستان “مدونا” [خواننده پاپ آمریکا] در دوره های کابالا در آمریکا بوده ؛ او درباره مدونا می گوید: ” شش سال آنجا [لوس آنجلس] درس خواندم. بعد از سه سال که در مرکز کابالا لوس آنجلس بودم، مدونا به آنجا آمد. وی مانند بقیه دانشجوها روی نیمکت نشست و درس خواند. من در آن زمان هنوز دانشجوی مرکز بودم و اینطور باهم آشنا شدیم و رابطه دوستی بین ما به وجود آمد”.
به گفته مدار، مدونا به سخنان تورات علاقه وافری دارد. او پیش از هر کنسرت دعا می خواند و به شنیدن کلمات تورات در روز شنبه بسیار علاقمند می باشد. مدونا سنت های مربوط به روز شنبه یهودیان (عدم کار و فعالیت های غیر ضروری در روز مقدس شنبه) را نگاه نمی دارد ولی با ماهیت معنوی این روز بسیار مرتبط است.
 

در چارچوب آموزش کابالا، مدار ستاره های هالیوودی زیادی را ملاقات می کند. “اشتون کوچر و دمی مور” در کلاس های هفته ای شرکت می کنند. “لئوناردو دی‌کاپریو” هم دوره کابالا را به اتمام رسانیده است.”بریتنی اسپیرس” و “لیندزی لوهن” هم نزد من درس خوانده اند. “گوئینت پالترو و همسرش کریس مارتین” از دانش آموزان دائمی ما می باشند”.

 این مطلب در روزنامه معریو به چاپ رسیده است
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85100

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر