1

قهرمانان پینگ‌پنگ تهران حقوق بگیر می‌شوند

  • کد خبر : 85260
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷

رییس هیأت پینگ پنگ استان تهران از پرداخت حقوق به قهرمانان تنیس روی میز استان تهران خبرداد.

محمد بایرامپور اظهار کرد: تصمیم گرفته ایم به ورزشکاران استان تهران که در همه ی سطوح سنی قهرمان ایران هستند ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان مستمری پرداخت کنیم.

 

وی ادامه داد: چنین اقدامی باعث ارتقاء انگیزه ورزشکاران برای حضور بیشتر و بهتر در مسابقات می‌شود و این کمک هزینه برای تأمین بخشی از مایحتاج ورزشکاران در روند زندگی ورزشی شان محسوب می شود و باعث ایجاد انگیزه برای ورزشکاران می شود.

 

بایرام پور اظهار کرد: ورزشکاران استان تهران اگر قهرمان المپیک و جهان هم که باشند باید در مسابقات رده بندی استان شرکت کنند تا بتوانند در مسابقات کشوری و برون مرزی از هیأت معرفی نامه بگیرند چرا که معتقدم حضور نداشتن ورزشکار در مسابقات از لحاظ حقوقی و فنی هم به خود و هم سایرین لطمات جبران ناپذیری وارد می آورد.

 

رییس هیات استان تهران افزود: تمامی امتیازاتی که به ورزشکاران، مربیان، داوران و دست اندرکاران تعلق می گیرد باید ازمسیر شرکت در مسابقات باشد و از سویی دیگر هیأت استان هم در قبال حضور ورزشکاران در مسابقات موظف است ضمن ایجاد شرایط و فضایی مناسب برای برگزاری صحیح تر مسابقات رده بندی و مشارکت حد اکثری، تجهیزات و دیگر موارد مورد نیاز ورزشکاران را تأمین کند.

 

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85260

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]