1

روند درمانی محمد علی کشاورز رو به بهبودی است.

  • کد خبر : 8555
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۶

محمدعلی کشاورز که بر اثر زمین خوردن دچار شکستگی در ناحیه استخوان ران شد و هم اینک در بخش آی ‌سی‌یو بیمارستان آتیه بستری است، از روحیه خوبی برخوردار است و روند درمانی وی رو به بهبود است. مریم ناجی مسئول شیفت بخش ICU بیمارستان آتیه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: […]

محمدعلی کشاورز که بر اثر زمین خوردن دچار شکستگی در ناحیه استخوان ران شد و هم اینک در بخش آی ‌سی‌یو بیمارستان آتیه بستری است، از روحیه خوبی برخوردار است و روند درمانی وی رو به بهبود است.

مریم ناجی مسئول شیفت بخش ICU بیمارستان آتیه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: به دلیل شکستگی در استخوان ران به بیمارستان منتقل شدند. برای کنترل وضعیت عمومی، ایشان را در بخش ICU بستری کردیم.
وی در ادامه افزود: درحال حاضر خونریزی معده ‌ایشان را کنترل می‌کنیم که امیدواریم با کنترل خونریزی معده ظرف یکی دو روز آینده ایشان به بخش منتقل شوند و مراحل بعدی درمان از قبیل گچ گرفتن استخوان پا انجام شود.
ناجی در ادامه به علت شکستگی پای این هنرمند اشاره کرد و گفت: گویا در اثر زمین خوردگی در منزل استخوان ران ایشان آسیب دیده است. ایشان از روحیه خوبی برخودار هستند و رو به بهبود هستند و ظرف یکی دو روز آینده به بخش منتقل خواهند شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8555

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر