4

اکشن علمی تخیلی و ماجراجویانه جدید ویل اسمیت به نام «پس از زمین»

  • کد خبر : 86230
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

تحلیل گران اقتصادی سینما و اهل فن عقیده دارند تماشاگران سینما در آمریکای شمالی استقبال بالایی از این فیلم نخواهند کرد و کار جدید ویل اسمیت، در ردیف فیلم‌های کم‌فروش فصل تابستان قرار خواهد گرفت.

اکشن علمی تخیلی و ماجراجویانه جدید ویل اسمیت به نام «پس از زمین» در ۳۵۰۰ سالن سینما در آمریکای شمالی روی پرده رفت؛ «ام نایت شامالان» کارگردان فیلم است.

این فیلم در شرایطی به نمایش عمومی درآمده که برخی از تحلیل‌گران اقتصادی سینما، از آن به عنوان یکی از شکست‌های بزرگ جدول گیشه نمایش سینماها اسم می‌برند.

اهل فن می‌گویند «پس از زمین» اگر شانس بیاورد و بخت با آن یار باشد، با یک افتتاحیه ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلاری، نمایش عمومی خود را آغاز می‌کند.

گفته می‌شود هزینه تولید فیلم بسیار بالاست و با آن که مسئولان کمپانی کلمبیا رقم دقیق هزینه‌های آن را اعلام نکرده، ولی در این رابطه رقم ۱۵۰ میلیون دلار شنیده می‌شود.

 اهل فن می‌گویند فروش کلی فیلم در آمریکا و کانادا آن قدر نخواهد شد که بتواند هزینه‌های تولید و تبلیغات آن را (که حدود ۶۰ میلیون دلار است) تامین کند.

این در حالی است که ویل اسمیت علاقه ویژه‌ای به «پس از زمین» دارد. وی از چند سال قبل سیار مایل بود که در فیلمی از ام نایت شامالان بازی و با او همکاری کند. گفته می‌شود او پیشنهاد کارگردانی فیلم را به شامالان داد.

خط اصلی قصه فیلم، درباره یک مرد ۴۰ ساله و پسر نوجوان اوست که یکصد سال پس از تخریب زمین و فرار نوع بشر از آن‌جا، دوباره به زمین بر می‌گردند تا یک مأموریت مهم را انجام دهند. آن‌ها در کره زمین، با یک سری ماجراجویی پیش‌بینی نشده روبه‌رو می‌شوند. «جیدن اسمیت» پسر ویل اسمیت، هم‌بازی او در این فیلم است.

ام نایت شامالان فیلم‌ساز هندی تبار سینما، «پس از زمین» را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از گری ویتا کارگردانی کرده است.

 

«حالا تو مرا می‌بینی» دومین فیلم تازه‌ای است که در آمریکای شمالی اکران عمومی شده است. این درام جنایتکارانه را لوئیس لته ریر کارگردانی کرده و جسه آیسنبرگ و مارک روفالو بازیگران آن هستند.

قصه این فیلم درباره یک مامور اداره پلیس اف‌بی آی و یک کار آگاه امور اینترنتی است که با هم همراه می‌شوند، تا از سرقت مبلغ کلانی پول در جریان یک مسابقه پربیننده ممانعت کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86230

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]