1

دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان رقابت جدی برای جذب بازیکن دارند

  • کد خبر : 86510
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۷

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر در حالی پیگیری می‌شود که دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان رقابت جدی برای جذب بازیکن دارند.

در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی هستند که از دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به صورت همزمان پیشنهاد دارند. قاسم حدادی فر، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی و مهرداد پولادی از این دست بازیکنان هستند.

حدادی‌فر در لیست علی دایی قرار دارد و از بین خلیل‌زاده حسینی یک نفر پرسپولیسی خواهد شد، این در شرایطی است که خلیل‌زاده با پرسپولیس به توافق رسیده و در شرایطی فصل آینده سرخپوش می‌شود که حسینی در این تیم حضور نداشته باشد.

در این میان بحث مهرداد پولادی هم در میان است، بازیکنی که در لیست علی دایی برای فصل آینده قرار دارد اما با پیشنهاد سپاهان روبرو شده است.

رحمان احمدی، یعقوب کریمی و قاسم دهنوی هم بازیکنانی هستند که سپاهانی‌ها توانستند آنها از چنگ پرسپولیس خارج کنند.

مصاحبه رویانیان با سایت باشگاه پرسپولیس که طی آن بدون نام بردن از باشگاه سپاهان گفته بود، یک باشگاه صنعتی دو بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد و به هر کدام مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پیشنهاد داده مربوط به باشگاه سپاهان می‌شود.

رویانیان در این مصاحبه گفته بود: «نمی‌دانم چگونه می‌شود ما با هر بازیکنی که صحبت می‌کنیم با ۳۰ تا ۵۰ درصد پیشنهاد ما به سراغ همان بازیکن رفته و به خدمت می‌گیرند؟»؛ این بخش از صحبت‌های رویانیان ناظر بر آن چیزی است که در بالا به آن اشاره شد. در واقع مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقدند سپاهانی‌ها هر بازیکنی که آنها می‌خواهند را جذب می‌کنند.

گفته می‌شود دو بازیکنی که رویانیان از پیشنهاد یک میلیارد و هفتصد میلیاردی سپاهان به آنها سخن گفته، سید جلال حسینی و مهرداد پولادی هستند.

آنچه این روزها وجود دارد درگیری‌هایی است که دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان بر سر جذب بازیکن با یکدیگر پیدا کرده‌اند که البته به شکایت سپاهانی‌ها از رویانیان انجامیده است. با این حال باید منتظر ماند و دید در این آشفته بازار نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و دعوای پرسپولیس و سپاهان تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند و کدام تیم موفق می‌شود بازیکن مدنظرش را جذب کند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر