7

اعزام ۴۰هزار نفر از نیروهای جدیدالاستخدام آموزش و پرورش برای راهیان نور

  • کد خبر : 8704
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۶:۰۹

فرمانده بسیج دانش آموزان و فرهنگیان کشور از شرکت۱۰۰هزار فرهنگی در اردوهای راهیان نور امسال خبر داد که۴۰هزار نفر از آنان نیروهای جدیدالاستخدام آموزش و پرورش هستند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سردار جوکار در همایش مرکزی اردوهای راهیان نور درس آمادگی دفاعی در سازمان بسیج مستضعفین با […]

فرمانده بسیج دانش آموزان و فرهنگیان کشور از شرکت۱۰۰هزار فرهنگی در اردوهای راهیان نور امسال خبر داد که۴۰هزار نفر از آنان نیروهای جدیدالاستخدام آموزش و پرورش هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سردار جوکار در همایش مرکزی اردوهای راهیان نور درس آمادگی دفاعی در سازمان بسیج مستضعفین با قدردانی از کسانی که در برپایی اردوهای راهیان نور تلاش می کنند گفت: سال گذشته در کاری بزرگ۳۵۰هزار از دانش آموزان و فرهنگیان در اردوهای راهیان نور شرکت کردند که ۸۸ درصد آنان برای نخستین بار در این اردوها حضور می یافتند. وی افزود: امسال یک میلیون نفر به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد که شامل۴۵۰هزار نفر دانش آموز پسر،۴۵۰هزار دانش آموز دختر و۱۰۰هزار فرهنگی خواهد بود که۴۰هزار نفر از فرهنگیان را نیروهای جدید الاستخدام آموزش و پرورش تشکیل می دهند. سرکار جوکار با بیان این که اردوهای راهیان نور از۱۵مهر آغاز خواهد شد و تا۱۵اسفند به پایان خواهد رسید افزود: امسال ظرفیت ها و زیرساخت ها افزایش یافته است تا شرایط برای بهبود وضع اردوها مهیا شود. فرمانده بسیج دانش آموزان و فرهنگیان کشور با اشاره به این که امسال اردوهای راهیان نور سه جانبه برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: امسال علاوه بر وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین، استانداری ها نیز در این اردوها مشارکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]