1

هنوز تصمیمی برای بارمالی طرح اصلاح قانون وظیفه عمومی ناجا گرفته نشده است

  • کد خبر : 8713
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۶:۴۶

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این که هنوز تصمیمی در رابطه با بار مالی طرح اصلاح قانون وظیفه عمومی ناجا گرفته نشده است، گفت: چشم‌انتظار مساعدت دولت در رابطه با این طرح هستیم. سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون […]

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این که هنوز تصمیمی در رابطه با بار مالی طرح اصلاح قانون وظیفه عمومی ناجا گرفته نشده است، گفت: چشم‌انتظار مساعدت دولت در رابطه با این طرح هستیم.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون وظیفه عمومی ناجا گفت: دولت به وزیر کشور ماموریت داده بود که موضوع طرح اصلاح قانون وظیفه عمومی ناجا را با همکاری بعضی از سازمان‌ها از جمله نیروهای مسلح، معاونت حقوق، معاونت امور مجلس و مدیریت نیروی انسانی و توسعه در دولت بررسی کند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با حضور نمایندگان این سازمان‌ها در وزارت کشور برگزار شد که نتیجه آن توافقی بود که پیش از این صورت گرفت و بنا شد بار مالی طرح کاهش پیدا کند.

به گفته کمالی، وزیر کشور مسوولیت رسیدگی به این موضوع را برعهده دارد تا نتیجه این جلسه که حدود ۱۵ روز پیش برگزار شده است را به هیات دولت گزارش دهد و هیات دولت در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

کمالی خاطرنشان کرد: بار مالی این طرح حدود سه هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که پیشنهاد کردیم این هزینه به یکهزار میلیارد تومان کاهش پیدا کند.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: فکر می‌کنیم با توجه به تعداد سربازان و اهمیت خدمت وظیفه عمومی این میزان اعتبار، مبلغ زیادی برای بهبود وضعیت سربازی نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر