2

واکنش اسطوره دروازه بانی پرسپولیس به جدایی پسرش از سرخپوشان

  • کد خبر : 87303
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶

احمدرضا عابدزاده ترجیح داد در خصوص جدایی امیر از پرسپولیس سکوت کند.

امیر عابدینی مدیرعامل داماش گیلان مصاحبه‌ای کرده و در مورد احمدرضا عابدزاده و برخوردش با فوتبالیست‌هایی که قلیان می‌کشند حرف‌هایی زده بود. در همین راستا از طریق ایمیل با عابدزاده ارتباط برقرار کردیم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.
سنگربان اسبق تیم‌های ملی، استقلال و پرسپولیس در این مورد گفت: «ماجرایی که آقای عابدینی می‌گوید به سال‌ها قبل و اردوی تیم پرسپولیس در قطر مربوط می‌شود. ما وارد اتاق چند تا از بچه‌ها شدیم که ناگهان دیدیم ۵، ۶ نفر دارند با هم قلیان می‌کشند. یعنی یک قلیان بزرگ بود با ۵، ۶ شیلنگ من همان موقع شیلنگ‌ها را کندم و با آن‌ها به جان بازیکنان افتادم! البته قضیه یک مقدار جنبه شوخی هم داشت. بازیکنان پرسپولیس می‌خندیدند و من با شیلنگ‌ قلیان آن‌ها را می‌زدم! خطاب به این بازیکنان گفتم الان چه وقت قلیان کشیدن است؟ ما فردا بازی مهمی در پیش داریم … البته فکر کنم آن زمان دیگر خودم بازی نمی‌کردم ولی به تیم تعصب داشتم یعنی اصولا من در هر تیمی که بودم به آن تیم تعصب داشتم و اتفاقا آن روز آقای عابدینی هم خیلی از کارم خوشش آمد و تشویقم کرد. یادم هست وقتی بچه‌ها را از اتاق بیرون کشیدیم خود آقای عابدینی دوباره شیلنگ قلیان را وصل کرد و مشغول کشیدن قلیان شد! او می‌گفت برای من که خیلی ضرر ندارد ولی این بچه‌ها نباید بکشند. بالاخره ایشان مدیرعامل بود و من نمی‌توانستم اعتراضی بکنم.»
عابدزاده در مورد انتخاب علی دایی گفت: «برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مشکلات قبلی تکرار نشود. شنیده‌ام کریم باقری هم کنار دایی هست که این مسئله خیلی می‌‌تواند به او کمک کند. آرزوی من موفقیت و قهرمانی پرسپولیس است چون این تیم را دوست دارم.»
احمدرضا درباره جدایی پسرش امیر از پرسپولیس هم گفت: «فعلا صلاح نیست در این مورد صحبت کنم.»
روزنامه خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر