2

گزارش مرکز آمار از رشد اقتصادی کشور/ جدول تغییرات رشد در ۲۰ سال گذشته

  • کد خبر : 87305
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

مرکز آمار ایران روند رشد اقتصادی کشور در دوره ۷۱ تا ۹۰ را در دو بخش محصول ناخالص داخلی به قیمت بازار و محصول ناخالص داخلی بدون نفت به قیمت بازار را اعلام کرد.

مرکز آمار ایران خلاصه نتایج رشد اقتصادی کشور در دوره ۱۳۷۱ تا ۱۳۹۰ را اعلام کرد که بر اساس آن محصول ناخالص داخلی ( به قیمت بازار) در سال ۷۱ به میزان ۴٫۷۹، سال ۷۲ به میزان ۴٫۹۴، سال ۷۳ معادل ۲٫۵، ۷۴ به میزان ۱٫۸۶، سال ۷۵ معادل ۷٫۶۸، ۷۶ به میزان منفی ۰٫۱۶، سال ۷۷ به میزان ۴٫۳، ۷۸ معادل ۲٫۰۳، سال ۷۹ به میزان ۷٫۴۳ و در سال ۸۰ نیز به میزان ۵٫۴۸ بوده است.

 

این میزان در سال ۸۱ به میزان ۸٫۷۵، ۸۲ معادل ۷٫۹۲، ۸۳ معادل ۶٫۹۶، ۸۴ به میزان ۶٫۱۹، ۸۵ معادل ۷٫۳۲، ۸۶ معادل ۷٫۸۴، ۸۷ به میزان ۰٫۸۳، ۸۸ معادل ۳٫۱۶، ۸۹ به میزان ۶٫۳۸ و در سال ۹۰ نیز به میزان ۳٫۲ بوده است.

 

بر اساس گزارش مرکز آمار ایران رشد اقتصادی کشور در بخش محصول ناخالص داخلی بدون نفت (به قیمت بازار) در سال ۷۱ به میزان ۵٫۶۹، ۷۲ معادل ۵٫۷۲، ۷۳ معادل ۴٫۲۸، ۷۴ معادل ۲٫۲، ۷۵ به میزان ۸٫۶۴، ۷۶ معادل ۰٫۶۵، ۷۷ معادل ۴٫۶۹، ۷۸ به میزان ۳٫۱۳، ۷۹ معادل ۸٫۲۲ و در سال ۸۰ نیز به میزان ۶٫۴۶ بوده است.

 

روند رشد اقتصادی کشور در محصول ناخالص داخلی بدون نفت به قیمت بازار در سال ۸۱ به میزان ۱۰٫۱۳، در سال ۸۲ معادل ۷٫۱۷، در سال ۸۳ به میزان ۷٫۵۱، در سال ۸۴ معادل ۶٫۵۱، ۸۵ معادل ۷٫۳۲، ۸۶ به میزان ۷٫۹۶، ۸۷ معادل ۱٫۲۳، ۸۸ معادل ۳٫۸۷، ۸۹ به میزان ۷٫۱۲ و در سال ۹۰ نیز به میزان ۳٫۴ اعلام شده است.

 

 

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر