3

حیواناتی که مدال افتخار می گیرند+تصاویر

  • کد خبر : 87808
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷

“اوکتز”، “یگان ویژه” سگ‌های “ارتش اسراییل” است که در سال ۱۹۳۹ ایجاد شد. ماموریت این یگان ویژه، “تربیت و آموزش سگ‌های مهاجم” است. سگ‌های مهاجم اوکتز در محیط‌های شهری و روستایی برای حمله به فلسطینی‌های معترض در “سرزمین‌های اشغالی” مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 بر اساس آمارها و منابع موثق، حدود نیمی از مرگ‌ها در میان سربازان اسراییلی به دلیل “خودکشی” رخ می‌دهد.

به گزارش “وزارت جنگ رژیم صهیونیستی”، در ۱۰ سال گذشته ۲۳۷ نظامی اسراییلی با خودکشی به زندگی خود پایان داده‎اند که این آمار به صورت متوسط یک خودکشی در ماه است.

اگرچه وزارت جنگ اسرائیل ادعا دارد تنها یک نظامی در ماه خودکشی می‎کند، اما منابع آگاه در وزارت جنگ می‎گویند این پدیده عمده‌ترین یا یکی از مهمترین دلایل مرگ سربازان است، به گونه‌ای که نیمی از قبرهای موجود در قبرستان نظامی اسرائیلی‌ها متعلق به سربازانی است که خودکشی کرده‌اند.

برخی آمارهای منتشر شده از خودکشی هفتگی دست کم دو سرباز اسرائیلی خبر می‎دهد.

افزایش آمار خودکشی در بین نظامیان اسرائیلی در حالی رخ می‎دهد که پس از شکست اسرائیل در “جنگ غزه”، روحیه این نظامیان در بدترین وضعیت خود قرار دارد، اما مقام‎های اسرائیلی همواره تلاش می‎کنند تا مشکلات شخصی را علت خودکشی‎ها اعلام کنند.

در کنار خودکشی و افسردگی، ناامیدی نیز در میان نظامیان صهیونیست موج می‌زند، به‌طوری که بسیاری از سربازهای اسراییلی از جنگیدن در “نوار غزه” پرهیز می‌کنند و از کشتن زن‌ها و کودکان بی‌گناه به ستوه آمده‌اند.

بنابراین گزارش بسیاری از صهیونیست‌های سرباز ترجیح می‌دهند ۱۴ روز در زندان سپری کنند تا اینکه به جنگ در غزه ادامه دهند.

“نوئم لونا” “Noem Levna، افسر اسراییلی درباره عدم تمایل به حضور خود در غزه می‌گوید: ما در ۱۷ روز ۹۰۰ نفر را کشتیم که صدها کودک در میان آن‌ها بودند.

همین افسردگی‌ها و خوکشی‌ها و عدم تمایل سربازان اسراییلی برای حضور در میدان‌های نبرد، صهیونیست‌ها را بر این داشته است تا برای پیشبرد اهداف غیر انسانی خود دست به دامان موجودات دیگر شوند.

باشگاه خبرنگاران چندی پیش، در گزارشی به حیواناتی مانند عقاب، موش، کوسه و کرکس اشاره کرد که رژیم صهیونیستی با استفاده از آن‌ها به جاسوسی از کشورهای منطقه و آزار و اذیت فلسطینی‌ها می‌پردازد.

در آن گزارش به این موضوع اشاره شد که صهیونیست‌‌ها مراکز تربیت حیوانات راه انداخته‌اند که در آن حیوانات جاسوس پرورش می‌دهند.

اما مثل اینکه کار در اینجا تمام نمی‌شود، ارتش رژیم صهیونیستی از این حیوانات به عنوان سرباز نیز استفاده می‌کند.

در بررسی‌های انجام گرفته توسط باشگاه خبرنگاران، رژیم صهیونیستی یگان‌های ویژه‌ای دارد که در آن به تربیت حیواناتی می‌پردازد که از آن‌ها برای یورش به فلسطینی‌ها و مناطق جنگی استفاده می‌کند.

اوکتز، یگان ویژه سگ‌های وحشی

یگان “اوکتز” “Oketz”، واحد ویژه و سری سگ‌های وحشی ارتش اسراییل است که در سال ۱۹۳۹ ایجاد شد.

ماموریت این یگان ویژه، تربیت و آموزش سگ‌های مهاجم است. سگ‌های مهاجم اوکتز در محیط‌های شهری و روستایی و ویژه حمله به فلسطینی‌های معترض در سرزمین‌های اشغالی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این سگ‌ها به گونه‌ای آموزش می‌بینند که می‌توانند اهداف فلسطینی خود را شناسایی کرده و به شکار آن‌ها بروند.


نشان ویژه یگان اوکتز

اسراییلی‌ها در این یگان از “سگ‌های شکاری بلژیکی” به نام “Malinois” استفاده می‌کنند، زیرا به قدر کافی برای حمله به اهداف بزرگ بوده و هدایت آن‌ها نیز ساده‌تر می‌باشد.


نمونه‌ای از سگ‌های مالینویز بلژیکی

قد این سگ‌ها حدود۶۱ تا ۶۴ سانتی‌متر و وزن آن‌ها حدود ۳۰ کیلوگرم است.

به گزارش وب‌سایت صهیونیستی THE JEWISH CHRONICLE ONLINE””، سگ‌های یگان اوکتز ویژه می‌توانند به راحتی در پی فلسطینی‌هایی بروند که “کوکتل ملوتوف” و سنگ پرتاب می‌کنند.

سگ‌های وحشی گزینه اول “انتفاضه سوم”

به گزارش “یدیعوت‌آحارانوت”، براساس اطلاعات منابع نظامی، هزینه هر کدام از این سگ‌ها ده‌ها هزار دلار است از خرید، ترانسفر، آموزش و نگهداری.

بنا براین گزارش، در صورت وقوع انتفاضه سوم در سرزمین‌های اشغالی، سگ‌های وحشی صهیونیستی اولین یگانی هستند که برای مقابله با مبارزان فلسطینی به میدان فرستاده خواهند شد.

این گزارش در ادامه می‌افزاید، با وجود اینکه سربازان اسراییلی تمایلی برای مقابله با “زنان و کودکان فسطینی” ندارند،‌ یگان ویژه اوکتز که از سگ‌های قوی و بی‌رحم تشکیل شده‌ است، می‌تواند مبارزان فلسطینی را پراکنده کند.

و همچنین منابع نظامی اسراییلی فاش کرده‌اند در زمان یورش به “کشتی آزادی” ترکیه‌ای، از سگ‌های مهاجم در سرکوب فعالان حقوق بشری که برای کمک به مردم مظلوم “فلسطین” راهی سرزمین‌های اشغالی بودند استفاده شده است.

 

“بز کوهی” در ارتش اسراییل

نکته‌ای جالب در میان ارتش اسراییل وجود دارد و آن حضور بزهای کوهی در این ارتش است. در حالی که سربازان اسراییلی به خاطر حضور متمادی در مناطق جنگی و آماده باش دائمی و همچنین ترس از نیروهای “حزب‌الله”، تمایلی برای حضور در مرز سرزمین‌های اشغالی با “لبنان” ندارند، از این جهت وزارت جنگ اسراییل به فکر نیروی جدیدی افتاده است.

این کار رژیم صهیونیستی باعث خنده بسیاری از رسانه‌های غربی شده است، به‌طوری که روزنامه انگلیسی “گاردین”، در مطلبی با عنوان “اسراییل از بزکوهی برای محافظت از مرزهای خود استفاده می‌کند” به این مطلب اشاره کرده و می‌نویسد:

بز کوهی تبدیل به ابزار جدیدی در ارتش اسراییل گشته و نقش بسزایی در این بین دارد. این حیوانات استفاده‌های گوناگونی برای ارتش اسراییل دارند، از یک سو، به دلیل مهارت پیکارجویان حزب‌الله در استتار میان مناطق سرسبز منطقه، بزکوهی می‌تواند گیاهان منطقه را بخورد تا زمین بایر شود و جایی برای مخفی شدن مردان حزب‌الله وجود نداشته باشد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی “هاآرتص”، یکی دیگر از موارد استفاده این حیوانات، شاخ‌های تیز آن‌ها می‌باشد که در صورت عبور فردی از مرز لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی، بزهای کوهی ۵۰۰ کیلویی می‌توانند خطر بزرگی برای افراد باشند.

استفاده از سگ‌ها علیه کارگران فلسطینی

“تپه‌های هربون”، واقع در جنوب “کرانه‌های باختری”، یکی از فقیرترین مناطق فلسطینی است، اما حضور سگ‌های اوکتز در این محله، باعث ترس و خشم فلسطینی‌ها شده و اجازه عبور و مرور مردم به مناطق دیگر را سخت کرده است.

هنگامی که فلسطینی‌های نوار غزه که به خاطر نبود کار در این منطقه قصد ورود به سرزمین‌های اشغالی را دارند، با سگ‌های مهاجم صهیونیستی مواجه می‌شوند.

“منیر هوشیه”، شهروند فلسطینی در این رابطه می‌گوید: در روز جهانی کارگر به قصد اعتراض به سمت سرزمین‌های اشغالی در حال حرکت بودیم، که به یک باره گروهی از سربازان اسراییلی به همراه گله‌ای از سگ‌های وحشی به ما حمله کردند. به گفته این مرد ۳۵ ساله، سگ‌ها بسیاری از معترضان را به شدت مجروح کردند.

سگ‌های مهاجم صهیونیستی  اوکتز به جوانی به نام اعلی عادل الحورین حمله کرده بودند که باعث شکستگی دست او و منجر عمل جراحی به خاطر عمق گازگرفتگی سگ وحشی شده بود.

اعلی درباره زمانی که سگ وحشی اسراییلی به او حمله کرد، می‌گوید: ساعت حدود ۵ بود که سعی داشتم از طریق سوراخی که در فنس ایجاد شده بود عبور کنم،‌ اما ناگهان، سگی عظیم‌الجثه به سمت من حمله کرد و سعی کرد دست من را پاره پاره کند. سربازهای صهیونیستی تنها در حال تماشای این صحنه بودند و هیچ اقدامی در راستای رها کردن سگ از من انجام ندادند.

همان‌طور که در تصاویر و فیلم زیر مشاهده می‌کنید، نیروهای اسراییلی برای دستگیری فلسطینی‌ها از سگ‌های مهاجم وحشی استفاده می‌کنند.

سال گذشته، در اعتراضات جوانان کرانه باختری و درگیری‌های آن‌ها با نیروهای رژیم صهیونیستی،‌ یگان ویژه اوکتز خودنمایی کرد. در این تظاهرات نیروهای صهیونیستی در هنگام مواجهه با جوانان فلسطینی از سگ‌های وحشی یگان ویژه اوکتز استفاده کردند.

در این میان، یکی از سگ‌ها موفق می‌شود یک جوان فلسطینی را بگیرد، این سگ به حدی قدرت دارد که حتی سربازان اسراییلی هم نمی‌توانند دست جوان را از دهان سگ بیرون بکشند.

 

فلسطینی‌ها موش آزمایشگاهی سگ‌های اوکتز

به گزارش هاآرتص، سربازهای اسراییلی از فلسطینی‌ها برای آموزش سگ‌های وحشی خود استفاده می‌کنند، بنا به گزارش گروه‌های حقوق بشری، هنگامی که خودروهای فلسطینی‌ها در ایست‌های بازرسی ماموران رژیم صهیونیستی متوقف می‌شوند، نیروهای اسراییلی سگ‌های مهاجم خود را به داخل خودرو می‌فرستند تا چگونگی یافتن مواد منفجره را آموزش ببینند. اما این آزمایشات به دفعات باعث آسیب و حتی حمله این سگ‌های وحشی به مسلمانان فلسطینی می‌شود.

بنابراین گزارش،‌ برای آموزش سگ‌های یگان ویژه اوکتز، خودروهای فلسطینی‌ها را متوقف کرده و باعث وحشت سرنشینان خودرو می‌شوند. سربازان اسراییلی برای آموزش این سگ‌ها، ساکنان خودروها را به زور بیرون کشیده و سگ‌ها به دنبال مواد منفجره درون خودروها یا خود افراد می‌پردازند.

زمانی که ساکنان خودرو خارج می‌شوند، سرباز اسراییلی شیئی را داخل وسیله قرار می‌دهد، سپس سگ وحشی برای یافتن آن به داخل خودرو می‌رود.

بنا به گزارش Breaking the Silenve‌، سازمانی غیر دولتی که شهادت‌های سربازان اسراییلی در سرزمین‌های اشغالی را جمع آوری می‌کند، این ایست‌های بازرسی تنها به دلیل تربیت سگ‌های اوکتز برقرار می‌شوند.

کسانی که به انسانیت ارزش قائل نیستند برای سگ‌ها مراسم یادبود و اهدای مدال می‌گیرند

نکته جالب درباره یگان ویژه اوکتز این است صهیونیست‌ها که ارزشی برای انسان‌ها قائل نسیتند و کودکان فلسطینی را به راحتی به قتل می‌رسانند، وقتی یکی از سگ‌های وحشی خود را از دست می‌دهند برای او مراسمی ویژه برگزار می‌کنند، به‌طوری که حتی گورستانی ویژه این سگ‌ها در یگان اوکتز تعبیه شده و سالانه سال‌مرگ آن‌ها نیز گرامی داشته و مراسمی در این باب برگزار می‌شود.

به‌علاوه، به این سگ‌ها مدال افتخار هم اهدا می‌شود

باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر