2

اجرای طرح پرداخت ماهانه ۳۰۰ هزار تومان به جوانان بیکار مجرد

  • کد خبر : 8799
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰

با اجرای این طرح هم آمار بیکاران واقعی در کشور معلوم می‌شود و هم به عنوان یک مسکن عمل کرده و دغدغه معیشتی جوانان را برطرف می‌کند. مهر: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سخنانی از تصویب طرح بیمه بیکاری مخصوص جوانان در کمیسیون اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: این طرح مخصوص جوانان […]

با اجرای این طرح هم آمار بیکاران واقعی در کشور معلوم می‌شود و هم به عنوان یک مسکن عمل کرده و دغدغه معیشتی جوانان را برطرف می‌کند.

مهر: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سخنانی از تصویب طرح بیمه بیکاری مخصوص جوانان در کمیسیون اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: این طرح مخصوص جوانان جویای کار است و می‌‌تواند به عنوان یک مسکن عمل کند.
هادی مقدسی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان لرستان در سخنانی در این رابطه اظهار داشت: بر اساس این طرح جوانان بیکار حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند و تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس این طرح جوانان بیکار مجرد ماهانه ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، ادامه داد: این در حالیست که جوانان بیکار متاهل نیز ۳۵۰ هزار تومان به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.
مقدسی با اشاره به مزایای اجرای این طرح در کشور بیان داشت: با اجرای این طرح هم آمار بیکاران واقعی در کشور معلوم می‌شود و هم به عنوان یک مسکن عمل کرده و دغدغه معیشتی جوانان را برطرف می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح دریافت حقوق ماهانه حداکثر تا دو سال ادامه خواهد داشت، یادآور شد: زمانی که این افراد توانستند شاغل شوند پول داده شده طی ۵۰ قسط پس گرفته می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر