1

اجرای ۲۵۴ پروژه برای ارتقای کیفت محصولات وخدمات

  • کد خبر : 88235
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

معاون کیفیت ایران خودرو گفت: امسال ۲۵۴ پروژه اصلی در قالب ۴۴۳ زیر پروژه برای ارتقای کیفی محصولات و خدمات پس از فروش تعرف و به شرکت های تابعه ابلاغ شده است .

کیانوش پورمجیب  با بیان این مطب اظهارکرد: هر سال در راستای ارتقا کیفیت محصولات و خدمات، پروژه های بهبود کیفیت در چند «گروه پروژه» مانند شاخص رضایت مشتری CSI، اخطار کیفی سازندگان، شاخص آدیت نهایی محصول، کیفیت محصول پس از تحویل به مشتری C100 و در گروه صنعتی ایران خودرو تعریف و به اجرا گذاشته

می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد پروژه های کیفی سال جاری به طور مستقیم در گروه ارتقا رضایت مشتریان از کیفیت محصولات و خدمات تعریف شده است، افزود: در رتبه بعدی تمرکز پروژه ها بیشتر در جهت ارتقا کیفیت مواد و قطعات است.

پورمجیب در خصوص پروژه های سال گذشته درزمینه ارتقای کیفیت گفت: در سال گذشته براساس سیاست گذاری نحوه شناسایی و تعریف پروژه های کیفی برای ایران خودرو، در مجموع ۲۴۸ خانواده پروژه کیفی مشتمل بر ۸۸۰ زیر پروژه تعریف و اجرا شد.

به گفته معاون کیفیت ایران خودرو این پروژه ها شامل ۷۴ خانواده پروژه در شاخص رضایت مشتری CSI، ۴۸ خانواده پروژه در شاخص پس از تحویل C100، ۵۶ خانواده پروژه در شاخص اخطار کیفی و ۵۹ خانواده پروژه در شاخص آدیت نهایی محصول بوده است.

پورمجیب در پایان گفت: کسب رتبه اول محصولات در شاخص رضایت مشتری، رتبه اول رده بندی شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش در بین تولیدکنندگان داخلی و کاهش مراجعه خودروها در شبکه خدمات پس از فروش زیر ۵هزار کیلومتر از جمله مهمترین اهداف کیفی ایران خودرو در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88235

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]