2

خون شیعه هدر و زنان‌شان غنیمت هستند

  • کد خبر : 88702
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

یک مفتی برجسته عضو شورای عالی افتای وهابیت در عربستان سعودی، با صدور فتوایی، خون شیعیان را هدر و زنان شیعه را ملک وهابی‌ها خواند و دستور تخریب مزارات مقدسه اهل بیت(ع) را صادر کرد.

 

متن فتوای بی‌سابقه یکی از مفتیان عضو شورای عالی افتای وهابت در عربستان سعودی به نام “ناصر العمر” در مورد شیعیان منتشر شد.

این مفتی در پاسخ به استفتائی با این مضمون که “از “آنجا که خطر شیعیان نسبت به اسلام بیشتر از یهود و نصاراست؛ برای نجات امت اسلام چگونه این طایفه را ریشه‌کن کنیم؟” این چنین پاسخ می‌دهد:

«در ابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشه‌کن نمی‌شوند؛ شیعیان پس از برپایی این حکومت اسلامی در آینده، دو راه خواهند داشت: یا اینکه اسلام(!) را بپذیرند یا اینکه سر بریده شوند و اگر اصرار کردند بر مذهب خود باقی بمانند با آنها باید این چنین برخورد کنید:

نخست: همه شیعیان را چون گوسفند، سر ببرید تا خون، سر تا پای آنها را فرا گیرد و چه منظره بدیعی است زمانی که تو می‌بینی اجساد شیعیان در دریایی از خون شناورند و صدای امواج خون رافضی‌ها گوش‌هایت را نوازش می‌دهد و جنازه‌های‌شان، چشم‌هایت را به وجد می‌آورد.

دوم: زنان شیعیان را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید.

سوم: کودکان شیعه را به فراگیری تعلیمات اسلامی صحیح وا دارید و توحید و عقیده را به آنها آموزش دهید و به آنها آموزش‌های نظامی دهید تا در فتوحات اسلامی از آنها استفاده شود.

چهارم: معابد و ضریح‌های شرک‌آلود شیعه را نابود و ویران کنید.

پنجم: خانه‌های آنها را تفتیش کنید و کتاب‌های شرک‌آلود  آنها را از بین ببرید.

ششم: روز عاشورا را جشن بگیرید و شیعیان را مجبور کنید در آن شرکت کنند.

هفتم: آنها را مجبور کنید کودکان خود را با اسامی مقدسی مانند معاویه، یزید، عایشه، حفصه و… نام‌گذاری کنند.»

این فتوا در حالی صادر می‌شود که رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، در سخنرانی اخیر خود، تأکید کردند: «هر حنجره‌اى و زبانى که ملت‌هاى مسلمان را، مذاهب اسلامى را، طوایف گوناگون اسلامى را به دشمنى با یکدیگر تحریک کند و عصبیت‌ها را علیه یکدیگر تحریک کند، ناطق من‌الشیطان است. «من أصغى الى ناطق فقد عبده فان کان النّاطق عن اللّه فقد عبداللّه و ان کان النّاطق ینطق عن لسان ابلیس فقد عبد ابلیس». آنها که از زبان ابلیس حرف می‌زنند، خودشان و مستمعین خودشان را به طرف جهنم می‌برند؛ خودشان را هم دچار هلاکت می‌کنند. «ألم تر إلى الذین بدّلوا نعمه اللّه کفراً و أحلّوا قومهم دار البوار. جهنّم یصلونها و بئس القرار»؛ «یقدم قومه یوم القیامه فأوردهم النّار» که درباره فرعون است.

کسانى که امروز دنیاى اسلام را از اتحاد و یکپارچگى دور می‌کنند در حالى که احتیاج به یکپارچگى، امروز بیشتر از همیشه است اینها به نفع شیاطین کار می‌کنند، به نفع ابلیس‌ها کار می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر