3

ائتلاف یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین درباره توطئه آمریکا و عربستان سعودی

  • کد خبر : 8896
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹

ائتلاف یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین درباره توطئه آمریکا و عربستان سعودی و رژیم‌های واپس‌گرا علیه انقلابهای عربی و مقاومت و حامیان آن هشدار داد. به گزارش فارس، ائتلاف یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای درباره توطئه آمریکا و عربستان سعودی علیه انقلاب‌های عربی و مقاومت و حامیان آن هشدار داد. این ائتلاف […]

ائتلاف یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین درباره توطئه آمریکا و عربستان سعودی و رژیم‌های واپس‌گرا علیه انقلابهای عربی و مقاومت و حامیان آن هشدار داد.

به گزارش فارس، ائتلاف یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای درباره توطئه آمریکا و عربستان سعودی علیه انقلاب‌های عربی و مقاومت و حامیان آن هشدار داد.

این ائتلاف در بیانیه‌ای با اشاره به توطئه بزرگ آمریکا علیه انقلاب‌های عربی در تونس، مصر، بحرین و یمن، و نقش سعودی‌ها در اداره توطئه‌ها ضد انقلاب مردم بحرین و حمایت از باندهای مسلح در سوریه برای تضعیف نظام این کشور و نقش آن در خط مقدم مقاومت، تاکید کرد: آمریکا، عربستان سعودی و رژیم‌های واپس‌گرا، انقلاب مردم بحرین و مقاومت اسلامی در لبنان و نظام سوریه را هدف گرفته‌اند.

در این بیانیه آمده است: مواضع متناقض عربستان سعودی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در قبال انقلاب‌های عربی که بهار عربی نامیده می‌شود، در راستای توصیه‌های مستقیم آمریکا و اروپا برای توطئه ضد انقلاب‌های عربی و دور زدن آنها است.

ائتلاف یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، با اشاره به ناآرامی‌های سوریه تاکید کرد: اتخاذ مواضع تند علیه سوریه برای سرنگونی نظام این کشور با حمایت از باندهای قتل و تروریسم، در راستای اهداف آمریکایی–صهیونیستی علیه سوریه است.

این ائتلاف تصریح کرد: خاندان سعودی که بر عربستان حکومت می‌کند، هر درخواستی برای تغییر را جرم می‌داند و همه اعتراض‌ها و تحصن‌های مسالمت‌آمیز و مشروع را تحریم می‌کند؛ ولی در مقابل از تظاهرات در ریاض ضد نظام سوریه حمایت می‌کند.

ائتلاف یاران انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تاکید کرد: سعودی‌ها در مقابل با اتخاذ موضعی متناقض بحرین را اشغال کرده، و صدای آزادی خواهی مردم این کشور را خفه کردند، و در مقابل درخواست مردم برای دستیابی به حقوق سیاسی غصب شده خود، ایستادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم‌های واپسگرا در منطقه نقشی بسیار کثیف برای نابودی مقاومت اسلامی در لبنان و براندزای نظام سوریه ایفا می‌کنند، نظامی که جبهه مقدم مقاومت ضد دشمن صهیونیستی به شمار می‌آید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8896

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]