1

بیانیه و تبریک مهرورزی به روحانی

  • کد خبر : 89462
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۵:۴۰

جنبش عدالت و مهرورزی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک به دکتر روحانی ، این اعتماد مردمی را به عنوان یک پشتوانه عظیم برای رئیس جمهور اعلام کرده و زمینه‌ساز ترقی ، پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران اسلامی دانست

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

باری دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه نعمت ولایت، راهبری‌های داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب و جانشین برحق ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای«مدظله‌العالی» و مجاهدت‌های سی و چهار ساله فرزندان برومند خود علیرغم همه توطئه‌ها‌، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان مستکبر، حماسه عظیم آفرید.

جنبش عدالت و مهرورزی از این حضور حماسی مردم تشکر می کند و خدای را به خاطر این همه هوشمندی و بصیرت شکر گزار است. بدون شک پیروز حقیقی انتخابات ریاست جمهوری، ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری بود.

اکنون که ملت شریف ایران از آزمون خطیر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر با مشارکت ۷۳ درصدی سربلند و پیروز بیرون آمدند ، یادآوری چند نکته ضروری است :

۱-    ضمن عرض تبریک به دکتر حسن روحانی یادآور می شویم که مردم شهید پرور کشور عزیزمان حماسه سیاسی را خلق کردند و اکنون منتظر خلق حماسه اقتصادی هستند .امیدواریم دولت آینده با اعتدال و مقاومت عدالت و مهرورزی در این راه سترگ گام بردارد.

۲-    انشاالله رئیس جمهور با ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال، و باورداشتن و پایبندی به انقلاب‌، قانون اساسى ، ولایت مطلقه فقیه ؛ داشتن روحیه‌ى مقاوم و تسلیم نشدن در برابر فشارهای خارجی، داشتن تدبیر، حکمت‌، برنامه و نگاه بلند مدت و همه‌جانبه، و تهذیب اخلاقی از دغدغه های این حماسه آفرینان را بکاهند.

۳-    امید است رئیس جمهور آینده با شایسته سالاری و اعتدال از توان تمامی نامزدهای که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند کمال استفاده را داشته باشد.

۴-    امیدواریم این اعتماد مردمی به عنوان یک پشتوانه عظیم برای رئیس جمهور ، زمینه‌ساز ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان، ایران اسلامی باشد.

۵-    از نامزدهای محترم انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری که با حضور خود شور و هیجان زیادی در رقابت ها پدید آوردند تشکر می‌کنیم. بدون شک آنها در خلق حماسه سیاسی نقش مهمی بر عهده داشتند.

حسین سعیدی

دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89462

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر