1

معضل بارداری دختران نوجوان در آمریکا +تصاویر

  • کد خبر : 89524
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱

تبلیغات مسئولان امور بهداشتی شهر شیکاگو آمریکا برای مبارزه با بارداری دختران نوجوان ، موجب بروز جنجال اجتماعی در این منطقه شده است.

وسایل حمل و نقل عمومی شهر شیکاگو و دیوارهای این شهر مملو از پوسترهایی است که در آن به طعنه تصاویر پسرانی گنجانده شده که شکمهایشان مانند زنان حامله برآمده است .

مسئولان امور بهداشتی شیکاگو تبلیغات خود را با عنوان ” غیرمنتظره! این است وضعیت دختران خردسال” نامگذاری کرده اند و اعلام می کنند که هدف از این تبلیغات هشدار دادن درباره بارداری دختران خردسال و تأثیر سوء این فاجعه در جامعه است.

مقام های بهداشتی اعلام کردند : دختران خردسال خانواده ها با خطر بارداری مواجه هستند و پسران خانواده ها نیز با خطر زندانی شدن روبرو هستند و این خطرات هر خانواده ای را تهدید می کند.

 

مسئولان امور بهداشتی شیکاگو تبلیغات خود را در اطراف مدارس و مناطق دارای میانگین بالای بارداری دختران خردسال متمرکز کرده اند .

بر اساس آمار سازمان‌های دولتی مختلف در امریکا مانند “مرکز فدرال کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها”، “کمپین ملی جلوگیری از بارداری ناخواسته نوجوانان”، “گزارشات روانی ملی” و … بیش از یک سوم دختران آمریکایی قبل از سن ۲۰ سالگی باردار می‌شوند و در سال ۲۰۰۶، دختران بین ۱۵ تا ۱۹ سال ۴۳۵ هزار و ۴۲۷ کودک را به دنیا آورده‌اند. دهها برابر این تعداد نیز شمار فرزندان نامشروع سقط شده است.

العالم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89524

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر