3

سرهنگ حلوایی :دارندگان برگه اعزام بدون غیبت می‌توانند در دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

  • کد خبر : 8982
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳

معاون امور مشمولان و معافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا با اعلام شرایط ثبت نام مشمولان قبول شده درکنکور،‌ اظهار کرد: دارندگان برگه اعزام بدون غیبت که مهلت اعزامشان سپری نشده است می‌توانند در دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنند. سرهنگ محمدرضا اکبرحلوایی درباره شرایط ثبت‌نام قبول‌شدگان مشمول در کنکور سال ۹۰ به منظور ثبت‌نام در نیمسال اول تحصیلی، اظهار […]

معاون امور مشمولان و معافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا با اعلام شرایط ثبت نام مشمولان قبول شده درکنکور،‌ اظهار کرد: دارندگان برگه اعزام بدون غیبت که مهلت اعزامشان سپری نشده است می‌توانند در دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

سرهنگ محمدرضا اکبرحلوایی درباره شرایط ثبت‌نام قبول‌شدگان مشمول در کنکور سال ۹۰ به منظور ثبت‌نام در نیمسال اول تحصیلی، اظهار کرد: دارندگان کارت پایان خدمت و معافیت هیچ مشکلی برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها ندارند و دارندگان برگه معافیت موقت بدون غیبت در مدت اعتبار نیز می توانند در دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

وی افزود: همچنین متولدان سال‌های ۷۱ و ۷۲ همچنین متولدان نیمه دوم ۷۰ چنانچه به صورت حضوری دیپلم یا پیش‌دانشگاهی خود را اخذ کرده باشند، ثبت‌نامشان در نیمسال اول تحصیلی دانشگاه‌ها بلامانع است.

حلوایی افزود: فارغ‌التحصیلان دیپلم و پیش‌دانشگاهی که به صورت حضوری مدرک خود را اخذ کرده‌اند به شرطی که در مقطع پیش‌دانشگاهی حداکثر ۲۴ سال سن داشته باشند و مشمولانی که دارای دیپلم فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستند با حداکثر سن۲۲ سال تمام می‌توانند برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها اقدام کنند.

به گفته معاون امور مشمولان و معافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا دارندگان برگه اعزام بدون غیبت که مهلت اعزام‌شان سپری نشده است نیز مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه‌ها هستند.

حلوایی با بیان این‌که دانشجویان اخراجی و انصرافی حق ثبت نام در دانشگاه‌ها را ندارند و باید به خدمت وظیفه عمومی اعزام شوند، به ایسنا گفت: دانشجویانی که در مقطع کارشناسی پیوسته ثبت‌نام و تحصیل کرده‌اند مجاز به ثبت‌نام و  ادامه تحصیل در مقطع کاردانی نیستند و باید برای اعزام به خدمت اقدام کنند.

معاون امور مشمولان و معافیت‌های سازمان وظیفه‌عمومی ناجا در پایان گفت: شرایط ثبت‌نام قبول‌شدگان مشمولان در کنکور برای نیمسال دوم تحصیلی در بهمن ماه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر