2

مراسم تودیع و معارفه مدیران مسئول سابق و جدید روزنامه جوان برگزار شد.

  • کد خبر : 8987
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳

مراسم تودیع و معارفه سید نظام‌الدین موسوی و محمد ودود حیدری، مدیران مسئول سابق و جدید روزنامه جوان برگزار شد. ——————————- به گزارش خبرنگار فارس، طی مراسمی در مجموعه فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان و با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، جمعی از اصحاب قلم و رسانه […]

مراسم تودیع و معارفه سید نظام‌الدین موسوی و محمد ودود حیدری، مدیران مسئول سابق و جدید روزنامه جوان برگزار شد.


——————————-

به گزارش خبرنگار فارس، طی مراسمی در مجموعه فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان و با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، جمعی از اصحاب قلم و رسانه ،خبرنگاران و کارکنان روزنامه جوان، سیدنظام الدین موسوی از مدیرمسئولی و مدیرعاملی این روزنامه خداحافظی کرد و دکتر محمدودوود حیدری به عنوان مدیرمسئول جدید این روزنامه معارفه شد.
در این مراسم محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به آشنایی طولانی مدت خود با سیدنظام الدین موسوی در دوران فعالیت وی در بسیج دانشجویی گفت: آقای موسوی در دوران اصلاحات نیز در دانشگاه منشاء برکات بزرگی بود و به معنای واقعی کلمه در این عرصه جهاد کرد.
وی افزود: موسوی در اوج دوران فتنه و در زمان جنگ نرم نیز مسئولیت خود در روزنامه جوان را به عنوان سرباز جنگ نرم به بهترین وجه انجام داد و روزنامه جوان را از بایگانی خارج و به متن افکار عمومی و جامعه کشاند.
دهقان با اشاره به نقش حساس رسانه در شرایط کنونی خاطر نشان کرد: به کمک رسانه هایی نظیر روزنامه جوان که دلاورانه در سنگر جنگ نرم جهاد کردند، جامعه به بلوغی رسیده که نه تنها توانست به بهترین وجه فتنه سال های اخیر را پشت سر بگذارد بلکه آمادگی روبه رویی با فتنه های دیگری را نیز دارد، همچنانکه امروز با فتنه جریان انحرافی رو به رو هستیم.
این عضو هیات رئیسه مجلس، بصیرت بخشی به جامعه در سخت ترین دوران ها را از بارزترین ویژگی روزنامه جوان در زمان مدیریت موسوی دانست و بیان کرد: موسوی چه در دوران اصلاحات که برخی سعی در خاموش کردن چراغ انقلاب داشتند و چه در دوران فتنه نشان داد که مدیر کاردانی در این عرصه است و من امیدوارم در هر عرصه ای که حضور دارد موفق باشد.
وی سوابق دکترمحمد ودود حیدری در نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها و در بسیج دانشجویی را یاد آور شد و ابراز امیدواری کرد مجموعه روزنامه جوان با مدیریت وی نیز همچنان در اوج بماند.

سیدنظام الدین موسوی نیز طی سخنانی در این مراسم با اشاره به درخشش روزنامه جوان طی دو سال و نیم گذشته به ویژه در مقابله با فتنه ۸۸ و روشنگری و بصیرت افزایی برای افکار عمومی گفت: روزنامه جوان با شجاعت و پایمردی در برابر فتنه ۸۸ ایستاد و زوایای گوناگون و پیدا و پنهان فتنه را به اطلاع افکار عمومی رساند.
وی با بیان این که موفقیت و درخشش روزنامه جوان مرهون تلاش تنها یک نفر در جایگاه مدیرمسئول نیست اظهار داشت: توفیقات حاصل شده حاصل یک کار تیمی و جمعی است و تک تک اعضای روزنامه جوان در این جهاد و حرکت انقلابی سهیم یودند.
موسوی با یادآوری روزی که مسئولیت روزنامه جوان به وی واگذار شد تصریح کرد: من روزنامه را در شرایطی تحویل گرفتم که بسیاری از احیای آن ناامید بودند مضافا ” این که در شرایط نامناسبی از نظر مالی قرار داشت.
وی ادامه داد: در آن روزها من بین تعطیلی این روزنامه و احیای مجدد آن مخیر بودم، اما با تلاش و همراهی همکارانم در این مجموعه توانستیم جوان را از حاشیه به متن بیاوریم.
موسوی گفت: در طول دو سال و اندی که در جوان توفیق خدمت داشتم، دوستان و همکاران این روزنامه در تلاشی جهادی، شب ها و روزها همت کردند و برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، مقابله با جریان های منحرف و جنگ نرم از جان و دل مایه گذاشتند.
وی درباره پیشینه مدیرمسئول جدید روزنامه جوان گفت: دکتر حیدری از آن دسته مدیران بسیجی و انقلابی است که دارای هوش بالا و پشتکاری قابل تحسین است و هرجا مسئولیتی بر عهده ایشان بوده است تاثیرگذار بوده و درخشیده اند.
سیدنظام الدین موسوی ادامه داد: سابقه دوستی و آشنایی بنده با آقای حیدری به دوران دانشجویی بر می گردد و از این که امروز، سکان روزنامه جوان به دست ایشان سپرده شده است خدا را شاکرم.
موسوی افزود: مطمئنم برادر عزیزم آقای حیدری در جوان نیز خواهند درخشید و افق های جدیدی از ترقی و تعالی را در این روزنامه و در عرصه مطبوعات خواهند گشود.
وی با تصریح بر این که شخصا ” علاقمند به ماندن در روزنامه جوان و ادامه فعالیت در این رسانه بوده است، خاطرنشان کرد: اگر اصرارها نبود و احساس نمی کردم که سنگر خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه اثرگذار اصولگرا خالی است در «جوان» می ماندم و خدمت می کردم اما وقتی که صحبت از آمدن آقای حیدری شد خیالم راحت شد که مدیری لایق هدایت «جوان» را در دست می گیرد که هم در مدیریت برنامه ریزی و هم در نگرش عمیق به مسائل سیاسی و اجتماعی تجربه های ارزنده ای دارد.
موسوی، از خانواده و همسران تک تک اعضای روزنامه جوان نیز که پشتیبان معنوی بزرگی برای آنان بوده اند تقدیر و تشکر کرد و گفت: اگر صبر و حمایت همسران و خانواده های عزیز اعضای روزنامه جوان نبود، موفقیت ها هم یا به دست نمی آمد و یا چشمگیر نبود.
دکتر محمد ودوود حیدری مدیر مسئول جدید روزنامه جوان نیز طی سخنانی ابراز امیدواری کرد بتواند با همکاری و همراهی اعضای مجموعه ، مسیر پر افتخار روزنامه جوان را که با درایت و مدیریت موسوی رقم خورده است، ادامه دهد و همچنان از راهنمایی وی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب در این عرصه بهره مند گردد.
حیدری افزود: نقطه پایانی برای موفقیت نیست و ما باید افق های جدیدی از موفقیت را باز کنیم.
در پایان این مراسم با اهدای لوحی، کارکنان و خبرنگاران روزنامه جوان از سید نظام الدین موسوی به پاس بیش از دو سال فعالیت صادقانه در این رسانه تقدیر به عمل آوردند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر