2

با آقای «آشنا» بیشتر آشنا شوید +تصاویر

  • کد خبر : 90048
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷

فردی که نقش قابل توجهی در حضور رسانه ای دکتر روحانی، بالاخص در جریان مناظرات ایفا نمود و با طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید” برای این کاندیدا، توانمندی خود را به خوبی نشان داد.

به گزارش مشرق؛ دانشگاه امام صادق (Imam Sadiq University) عنوان عمومی دانشگاهی است مختص به رشته‌های علوم انسانی، که بنا بر ادعای موسسین، سیستم آموزشی آن ترکیبی از علوم جدید و علوم حوزوی می باشد.

دانشگاهی غیردولتی که در محل سابق شعبه مدیریت دانشگاه هاروارد آمریکا در ایران، شکل گرفته و مخارج آن از طریق وجوهات و کمک های خیریه اداره می‌شود.

نقطه اشتراکی خسرو قنبری (مشاور امنیتی خاتمی)، سعید جلیلی(دبیر شورای عالی امنیت ملی)، احمد علم الهدی (امام جمعه مشهد)، مصطفی پورمحمدی (وزیر کشور سابق)، سعید حجاریان (ئوریسین جریان اصلاحات)، حسام الدین آشنا (مشاور رسانه ای حسن روحانی)، علی صالح آبادی (رئیس سازمان بورس)، محسن اسماعیلی (عضو حقوقدان شورای نگهبان)، عبدالله رمضان زاده (سخنگوی دولت خاتمی) و سیدمحمد حسینی (وزیر ارشاد) و جمع کثیری از معاونان (که با رفت و آمد وزرا هیچگاه تغییر نمی کنند) بدنه کارشناسی اکثر سازمان ها و وزارتخانه ها، سازمان صدا و سیما، رسانه ها، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی و… در یک کلیدواژه با هم ارتباط دارند. آن کلیدواژه هم “امام صادقی” است.

حضور و تاثیر گذاری دانشجویان و اساتید این دانشگاه در عرصه های گوناگون، بویژه در سال های اخیر برجسته و محسوس می باشد.

حضوری که شاید اوج آن در انتخابات ۹۲ وقتی عیان گردید که یکی از دانشجویان این دانشگاه در جمله فهرست تایید صلاحیت شدگان، در عرصه ی انتخابات یازدهم حضور پیدا کرد.
 


سعید جلیلی

اما حضور امام صادقی ها فراتر از پشتیبانی از فردی واحد بود و تقریبا طیف تمامی کاندیداها در حلقه مشاوران ارشد خود عنوانی امام صادقی را در بر می گرفت.

از جمله این قسم مشاوران امام صادقی کاندیداهای رایست جمهوری دور یازدهم می توان به مشاور رسانه ای رییس جمهور منتخب اشاره نمود.

 
فردی که نقش قابل توجهی در حضور رسانه ای دکتر روحانی، بالاخص در جریان مناظرات ایفا نمود و با طراحی هوشمندانه رنگ بندی و ایمج سازی “کلید” برای این کاندیدا، توانمندی برند سازی خود را به خوبی نشان داد.

 

نکته قابل توجه در باب حضور این مشاور امام صادقی در ترکیب تیم هدایتی دکتر روحانی، چیدنمان نحوه برخورد این کاندیدا با رقیب امام صادقی خود دکتر جلیلی، که در مقام دبیر شورای امنیت ملی از اشراف خوبی در رابطه با مشخصات دبیر اسبق این شورا یعنی آقای روحانی برخوردار بود، می باشد.

 
“حجت الاسلام دکتر حسام‌الدین آشنا” استاد دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق و دانش آموخته ایام ماضی این دانشگاه است که توانست در جریان انتخابات ۹۲ در مقام مشاوری کاردان به هدایت رسانه ای رییس جمهور منتخب پردازد.

 
دکتر آشنا به عنوان داماد آیت‌الله دری نجف‌آّبادی و فردی که در کارنامه خود سابقه فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی دارد، توانست بار دیگر ضریب نفوذ امام صادقی ها را در عرصه ی مدیریت کلان کشور معین ساخته و جایگاه خاص امام صادقی ها را به نکته بینان و خواص جامعه گوشزد نماید.










لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90048

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر