1

عصر امروز یک بار دیگر قیمت دلار شکسته شد

  • کد خبر : 90240
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲

همزمان با تشدید سیر نزولی طلا و ارز در بازار داخلی عصر امروز یک بار دیگر قیمت دلار شکسته شد و طبق اذعان دلالان خیابان فردوسی اکثر مردمی که پیش از این دلارها را خریده و در خانه‌هایشان دپو کرده‌ بودند هم اکنون فروشنده شده‌اند.

افق نیوز:بار دیگر نوسانات قیمتی طلا و دلار در بازار داخلی ساعتی شد اما اینبار بر خلاف ماه‌های قبل که قیمت‌ها لحظه‌ای بالا میرفت اینبار بازار شاهد کاهش قیمت ساعتی سکه ، طلا و دلار است.

 از هفته گذشته سیر نزولی طلا و دلار در بازار داخلی آغاز شده و پس از گذشت چند روز از کاهش قیمت‌ها بازار شاهد سقوط آزاد دلار و سکه است.

بار دیگر نوسانات قیمتی طلا و دلار در بازار داخلی ساعتی شد اما اینبار بر خلاف ماه‌های قبل که قیمت‌ها لحظه‌ای بالا  میرفت اینبار بازار شاهد کاهش قیمت ساعتی سکه ، طلا و دلار است.

دلالان حاضر در خیابان فردوسی به خبرنگار ما می‌گویند: مردمی که پیش از این دلارها را خریداری و در منازلشان دپو کرده بودند این روزها فروشنده اصلی بازار ارز شده اند.

یکی از این دلال‌ها با اشاره به اینکه فضای روانی حاکم در جامعه موجب کاهش قیمت دلار شده است، گفت: با توجه به روندی که این روزها شاهد هستیم قیمت طلا و دلار باز هم شکسته می شود.

وی اضافه می کند: دیگر در بازار خریدار نداریم و تقریبا تمام مردم فروشنده دلار شده ‌اند حتی آنهایی که سال قبل با دلار ۲۶۰۰ تومانی حاضر به فروش دلارهایشان نشده بودند به بازار آمده‌اند تا دلارهای دپو شده را بفروشند.

بر اساس این گزارش هم اکنون دلار آمریکا در بازار آزاد با نرخ ۳۱۰۰ تومان از مردم خریداری و با نرخ ۳۱۵۰ تومان به آنها فروخته می شود. در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت قیمت به ارزش ۱۰۲ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و ۱۱۸ هزار تومان، نیم سکه ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۵۵ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۲ هزار تومان ارزش گذاری شده و به مردم فروخته می شود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90240

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر