1

پزشکیان: قضاوت درباره روحانی زود است

  • کد خبر : 90503
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۲ - ۴:۱۳

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از همه اندیشه‌ها و تفکرها در جریان اداره کشور، به نفع جامعه خواهد بود.

 مسعود پزشکیان از وزرای سابق دولت اصلاحات با حضور در همایش تقدیر از عارف و حمایت از روحانی که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون برای تصدی وزارت بهداشت به شما پیشنهادی شده است یا خیر، اظهار داشت: هنوز مسئله‌ای در این زمینه مطرح نشده است.

 پزشکیان با بیان اینکه اگر بتوان از همه اندیشه‌ها و تفکرها در جریان اداره کشور بر اساس تجربه استفاده کرد به نفع کشور خواهد بود، ادامه داد: هنوز قضاوت درباره آقای روحانی بسیار زود است و باید دولتی تشکیل شود و سپس درباره آن قضاوت کرد.
 
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا شما آقای روحانی را مصلحت‌گرا می‌دانید یا خیر، تصریح کرد: این مصلحت‌گرایی نیست و من این مفاهیم را به این شکل قبول ندارم؛ نمی‌توان فردی را پیدا کرد که اصلاحات را نپذیرد. چرا که اگر اصلاحات را نپذیریم، نمی‌توانیم پیش برویم.

 وی افزود: اگر قرار است که آقای روحانی اعتدال ایجاد کند، اعتدال به معنی اصلاحات است. حرکت از وضعیت موجود به وضعیتی که آقای روحانی تعریف می‌کند به معنای اصلاحات است.

 وی با تاکید بر اینکه این حرکت اصلا با کارگزاران ارتباط پیدا نمی‌کند، یادآور شد: حرکت آقای روحانی رویکرد اصلاح‌طلبانه دارد.
 
پزشکیان با بیان اینکه هاشمی یک فرد فراجناحی بود، اظهار داشت: در هر جناحی افراد توانمند و با تجربه قرار دارند؛ همه خود را با طرف برنده حساب می‌کنند و می‌گویند که آقای روحانی با ماست.
 
وی در خصوص اولویت‌های دولت یازدهم خاطرنشان کرد: وقتی که رئیس دولت یازدهم معتقد است که باید اعتدال را اجرا کرد؛ اعتدال منطقی‌ترین راه است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90503

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]