2

تجمع در مقابل مجلس بخاطر عدم جذب نیروهای شرکتی آموزش و پروش

  • کد خبر : 9060
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۶:۰۰

جمعی از معلمان شرکتی آموزش و پرورش در اعتراض به اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و عدم جذب نیروهای شرکتی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار ادامه همکاری خود با آموزش و پرورش شدند. تجمع کنندگان که از سراسر کشور در مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافته اند سابقه کار یک […]

جمعی از معلمان شرکتی آموزش و پرورش در اعتراض به اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و عدم جذب نیروهای شرکتی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار ادامه همکاری خود با آموزش و پرورش شدند.

تجمع کنندگان که از سراسر کشور در مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یافته اند سابقه کار یک تا ۱۰ سال داشته و نسبت به آزمون برگزار شده برای جذب نیرو در آموزش و پرورش اعتراض دارند.

آنها معتقدند جذب نیروهای شرکتی در این آزمون بسیار محدود بوده و بیشترین پذیرش از بین حق التدریسان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی بوده است به طوری که حتی آن دسته از حق التدریسان و آموزشیارانی که در این آزمون پذیرفته نشده اند با آموزش و پرورش ادامه همکاری داده اند اما نیروهای شرکتی اخراج شده اند.

به گفته تجمع کنندگان برعکس دیگر آزمون های برگزار شده، در این آزمون نمره منفی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر، از اول مردادماه که نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد این چهارمین بار است که نیروهای شرکتی آموزش و پرورش در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع می کنند.

این عده که از سراسر کشور به تهران می آیند شب ها در مرقد مطهر امام خمینی اقامت دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر