3

ضرب و شتم شهروندان به دلیل هیچ. . .!+تصاویر

  • کد خبر : 90752
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

هوشنگ سیاه که به همراه نوچه هایش مردم را بدون هیچ دلیلی با قمه و چاقو مورد ضرب و شتم قرار می داد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

یکم تیر بسیاری از اهالی مسعودیه با ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را از یک فقره کتک کاری با خبر کردند.

به دنبال این موضوع کلانتری ۱۵۷ مسعودیه موظف شد تا موضوع را رسیدگی کند. واحد گشت خودرویی این کلانتری بلافاصله به محل اعزام شد و مشاهده کرد ۸ تن از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه مسعودیه با قمه و چاقو در حال ضرب و شتم یک شهروند هستند.

به دلیل حساسیت موضوع و با توجه به اینکه اراذل و اوباش در حالت غیر طبیعی بودند و با در دست داشتن قمه و چاقو و عربده کشی نظم عمومی را به هم زده بودند نیروی کمکی از مقر فرماندهی درخواست شد.

۱۵ نفر از پرسنل کلانتری جهت پشتیبانی به محل اعزام شدند و توانستند با قاطعیت ۸ اراذل و اوباش را دستگیر و شهروند را از دست این افراد شرور نجات دهند.

همچنین ماموران ۵ قمه و سه چاقوی مخصوص زورگیری از متهمان کشف و ضبط کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۷ مسعودیه سرگرد ابوالقاسم قاسم پور با تایید این خبر و ضمن اشاره به اینکه شهروند به دلیل جراحات وارده به بیمارستان انتقال پیدا کرد به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متهمان که به سر کردگی هوشنگ سیاه اقدام به این شرارت ها می کردند و به گفته مردم محل هر روز موجب مزاحمت برای اهالی مسعودیه می شدند با تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شدند.

yjc.ir

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90752

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]