3

آنالیزهای جدید تاثیری بر افزایش قیمت مسکن ویژه ندارد

  • کد خبر : 90807
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

یک پیمانکار مسکن ویژه تهران با بیان اینکه تولیدکننده‌های بزرگ صنعت ساختمان به تبعیت از نزول نرخ ارز قیمت‌های خود را کاهش دهند گفت:وزیر راه و شهرسازی قول داده یک تیم کارشناسی برای آیتم‌های اضافی و آنالیز مجدد قیمتی تعیین کند.

خبرگزاری فارس: قول نیکزاد برای آنالیز مجدد قیمتی در مسکن ویژه تهران

مسعود فیاض‌آذر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که مسکن‌های ویژه تهرانسر از چه زمانی واگذار می شود گفت: از مهر و آبان‌ماه واحدهای مسکونی ویژه تهران واگذار خواهند شد و در حال حاضر محوطه‌سازی و نصب انشعاب آب و برق همزمان در حال انجام است.

وی ادامه داد:کارهای ساختمانی شاید زودتر از مهر و آبان و حتی اواخر تیرماه آماده شود و هر شرکتی برنامه‌اش این است که واگذاریها را به مرور انجام دهد، بنابراین ما نیز فاز یک که ۸۰ واحد مسکونی است  را طبق برنامه و به صورت محله به محله واگذار خواهیم کرد.

فیاض آذر تصریح کرد:از وزیر راه و شهرسازی هفته قبل قول گرفته‌ایم که طبق محاسباتی که ما انجام داده‌ایم و تعدیل‌هایی که پیش‌بینی شده بود را یک بار دیگر آقای نیکزاد قول داده‌اند که یک تیم کارشناسی اختصاص بدهند و بررسی را انجام دهند.

مدیرعامل پایا سازه پاسارگاد ادامه داد:یک سری آپشن‌های اضافی مثل کولر، پکیج، حوله خشک کن، کاشی و سرامیک  و شیرآلات عالی هم برای این واحدهای مسکونی گذاشتیم ، هفته پیش که برای بازدید آمده بودند قول دادند که یک گروه و یک مشاور را تعیین کنند که آنالیز مجدد شود تا بر حق هیچ‌کس اجحاف صورت نگیرد.

وی اضافه کرد: قرار است یک آنالیز مجدد برای این آیتم‌های اضافی که در حال نصب است انجام شود که اگر مابه‌التفاوتی در بازار باشد به صورت قرارداد به ما پرداخت شود.

*آنالیزهای جدید تاثیری بر افزایش قیمت مسکن ویژه ندارد

فیاض آذر گفت:آن عددی که با ما قرارداد بسته شده است خیلی پایین است اما باید اذعان کرد که این عدد ۲۵۰ میلیون تومانی که وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند برای مردم خواهد شد قطعاً این آنالیز قیمت‌ها این قیمت را بالاتر نخواهد برد اما سهم قیمت زمین، جواز شهرداری و خدمات زیربنایی بین این‌ها هست که بالا و پایین می‌شود.

وی گفت: قرارداد ما مثل تمام سازنده‌ها متری ۳۳۰ هزار تومان بود که با یک تعدیل قیمت به ۳۷۰ هزار تومان افزایش یافت و ۱۵۰ هزار تومان هم عملیات نصب سایر اقلام است.

وی افزود:امید داریم با تغییرات نرخ ارز کاهش قیمت اقلام را شاهد باشیم و امید است تولید‌کننده‌های بزرگ مرتبط با صنعت ساختمان به سرعت و با توجه به اینکه نرخ ارز کاهش یافته ۱۰ درصد قیمت اقلام خود را کاهش دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90807

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]