2

آخرین اخبار از بازار نقل و انتقالات در لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر : 90883
  • ۰۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۲

به آخرین اخبار و شایعات در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال توجه فرمایید.

قطعی شد

* مرتضی فلاحتی؛ ملوان

مدافع راست فصل گذشته ابومسلم راهی انزلی شد تا با عقد قراردادی یکساله برای ملوان بازی کند. مرتضی فلاحتی که فوتبالش را با ملوان آغاز کرد و در لیگ هم برای این تیم به میدان رفت به تیم سابقش برگشت تا جانشین بابک پورغلامی در دفاع راست شود.

* هاشم بیگ زاده؛ استقلال

با راه آهن قرارداد داخلی داشت ولی با همکاری رئیسی کیا فسخ کرد. هاشم بیگ زاده با استقلال قرارداد جدیدی امضا کرد تا یک سال دیگر آبی‌ بپوشد. بیگ زاده در توافق با فتح الله زاده قرارداد امضا کرد تا همچنان در خط دفاعی استقلال بازی کند.

* ماتیوس آلونسو؛ ملوان

مدافع سابق استیل آذین به ملوان رفت تا زیر نظر اسکوچیچ به فوتبال خود ادامه دهد. ماتیوس آلونسو که زمان حضور استیل آذین در لیگ پیراهن این تیم را می‌پوشید به انزلی رفت تا پس از امضای قراردادی یکساله به عضویت این تیم پرطرفدار دربیاید.

* هادی شکوری؛ مس کرمان

هادی شکوری مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال مس کرمان پیوست.

* خلیل زاده و ابراهیمی؛ سپاهان

شجاع خلیل‌زاده مدافع ملی پوش فصل پیش مس کرمان با انجام مذاکرات نهایی با مدیر عامل باشگاه سپاهان و بعد از توافق با مسئولان این تیم، رسما به سپاهان پیوست. امید ابراهیمی نیز پس از نشست با مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حضور خود در تیم فوتبال سپاهان را قطعی و رسما با طلایی پوشان تمدید کرد.

* عباس محمدرضایی؛ فولاد خوزستان

محمدرضایی عصر روز گذشته پس از توافق با مسئولان فولاد به این تیم پیوست تا فصل آینده با لباس فولاد در لیگ برتر به میدان برود. قرارداد بازیکن فصل گذشته استقلال با فولاد یک‌ساله است.

* محمود تیغ نورد؛ مس کرمان

هافبک فصل گذشته آلومینیوم هرمزگان با عقد قراردادی یک ساله به تیم مس کرمان پیوست. این فوتبالیست چهار سال عضو تیم آلومینیوم بود و کاپیتانی زرد پوشان را برعهده داشت.

* آرش برهانی؛ استقلال

آرش برهانی امروز برای دیدار با علی فتح الله زاده به ساختمان لارستان رفت. برهانی قرارداد خود را به صورت رسمی با استقلال امضا کرد.

 

** گمانه زنی ها

* حامد ریاحی؛ گسترش فولاد

دروازه‌بان سابق گسترش فولاد حالا دوباره مورد توجه این تیم قرار گرفته. حامد ریاحی که یکی دو فصل پیش گلر شماره یک گسترش فولاد بود بعد از بازی برای اتکا و برق شیراز دوباره مورد توجه کادر فنی این تیم قرار گرفته. ریاحی که همراه خطیبی در ماشین‌سازی هم بازی کرد رابطه بسیار خوبی با سرمربی گسترش دارد و به همین خاطر بعید نیست دوباره پیراهن این تیم را به تن کند.

* ایمون زاید؛ مس کرمان

مس کرمان در فصل نقل و انتقالات عملکرد مطلوبی نداشته اما حالا از کرمان خبر می‌رسد مسوولان این تیم دنبال جذب ایمون زاید هستند. مهاجم سابق پرسپولیس که فصل گذشته با آلومینیوم به لیگ یک سقوط کرد با مسوولان مس وارد مذاکره شده تا جانشین رضا عنایتی در ترکیب این تیم شود. زاید از ۲ باشگاه اروپایی هم پیشنهاد دریافت کرده.

* پرویز مظلومی؛ ذوب‌آهن

می‌گویند شاید قرارداد محمود یاوری برای فصل جدید با ذوب‌آهن تمدید نشود و این مربی جای خود را به مربی دیگری بدهد. صحبت از پرویز مظلومی است تا در صورت بقای ذوب در لیگ برتر مربیگری این تیم را به عهده بگیرد. جدا از مظلومی بحث حضور استیلی، لوکا و صمد مرفاوی هم در اصفهان هست اما گفته می‌شود اگر یاوری نماند شانس مظلومی بیشتر از بقیه است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر