3

متاسفانه افکار عمومی در بحث امنیت تنها پلیس و دستگاه‌های امنیتی را می‌شناسند

  • کد خبر : 90946
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: قوه قضائیه در بحث ایجاد امنیت اجتماعی گام‌های مؤثری برداشته اما متاسفانه از دید شهروندان جامعه پنهان مانده است.

خبرگزاری فارس: نقش دستگاه قضایی در ایجاد امنیت اجتماعی چشمگیر است

غلامحسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با اشاره به نامگذاری هفته قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی یکی از نهادهایی است که نقش مؤثری را در برقراری امنیت اجتماعی ایفا می‌کند اما متاسفانه افکار عمومی در بحث امنیت تنها پلیس و دستگاه‌های امنیتی را می‌شناسند.

وی افزود: دستگاه قضایی چه در بحث پیشگیری از وقوع جرم و چه در فرآیند رسیدگی و برخورد با مجرمین اقدامات قابل توجهی داشته است.

اسماعیلی با اشاره به اجرای احکام از سوی سازمان زندان‌ها گفت: مجرمینی که در زندان‌ها به سر می‌برند بویژه مجرمین خطرناک و حتی قاچاقچیان مواد مخدر، قاتلین و متجاوزین، با کمک سازمان زندان‌ها از جامعه جدا شده‌اند تا مردم احساس ناامنی اجتماعی نکنند.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: آرامش امروز جامعه مدیون تلاش دستگاه قضایی و نهادهای تابعه است.

وی افزود: من بارها گفته‌ام که زندان‌بان‌ها پاسدار امنیت داخلی کشور هستند و تقاضا دارم با جمع کردن مخلان امنیت اجتماعی در یک مکان و بازپروری آن‌ها آرامش را به کشور بازگردانند.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه امنیتی در جهت برقراری امنیت اجتماعی شهروندان اقدامات خوبی انجام می‌دهد اما متاسفانه دیده نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90946

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]