2

دومین جنجال فصل نقل و انتقالات به وقوع پیوست؟!+تصویر

  • کد خبر : 91048
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲

ظاهرا قرارداد شجاع خلیل زاده از آن نوع قراردادهای دو ساله ای بود که در صورت توافق و رضایت طرفین سال دوم تمدید می شد و در غیر این صورت قرارداد خود به خود لغو می گردید.

دومین جنجال فصل نقل و انتقالات به وقوع پیوست. این بار به جای پرسپولیس، شاکی مس کرمان است اما متشاکی همچنان باشگاه سپاهان است و مدیرعاملش رحیمی متهم شماره اول. داستان از این قرار است که مدیرعامل مس کرمان اعلام کرده است که شجاع خلیل زاده که با سپاهان قرارداد بسته است تا دو سال با ما قرارداد دارد و من این موضوع را با رحیمی در میان گذاشته بودم. رفتار رحیمی به هیچ وجه در این مورد اخلاقی نیست که آنها بیایند به بازیکنی که با ما قرارداد دارد یک میلیارد تومان پول بدهند!

اما این قضییه طرف دیگری هم دارد و آن خود خلیل زاده است. او می گوید به هیچ وجه این داستان درست نیست و من در نیم فصل سال گذشته هم داشتم از مس جدا می شدم و به پرسپولیس می رفتم.تنها شرط ماندنم در مس این بود که در پایان سال قراردادم تمدید نشود.

ظاهرا قرارداد شجاع خلیل زاده از آن نوع قراردادهای دو ساله ای بود که در صورت توافق و رضایت طرفین سال دوم تمدید می شد و در غیر این صورت قرارداد خود به خود لغو می گردید.این یعنی سپاهان کار خلافی انجام نداده و از لحاظ قانونی کارش درست بوده است. فراموش نکنیم که سال پیش هم اگر پرسپولیس با جلال حسینی به توافق نمی رسید کار پیوستن شجاع به پرسپولیس تمام می شد.

اما نکته جالب این است که ظاهرا قرار است یک طرف همه ی جنجال های نقل و انتقالات امسال سپاهانی ها باشند، هنوز نصف جهانی ها حواشی خاص آمدن قاسم دهنوی به تیمشان را به صورت تمام و کمال آرام نکرده بودند و که پای یک پرونده دیگر به تیمشان باز شده است. پس از این به بعد باید اینگونه بگوییم که هرجا صحبت جنجال است باید نام سپاهان بدرخشد؟

گل

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]