1

پروین و خوردبین از حضور در هیات مدیره انصراف دادند

  • کد خبر : 91152
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲

سرپرست سابق پرسپولیس که به تازگی به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمده بود، از حضور در جلسه فردا (شنبه) این هیات انصراف داد و گفت: نمی خواهم جلوی هواداران پاک و خوب پرسپولیس قرار بگیرم.

محمود خوردبین با اعلام انصراف از حضور در جلسه فردا (شنبه) هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: فکر می کردم که حضورم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می تواند به تیم کمک کند اما با حرف های امروز (جمعه) رویانیان فهمیدم که برکناری او از قبل از فینال جام حذفی معلوم بوده و حالا با اضافه کردن ما به هیات مدیره می خواهند این مساله را به نام امثال من و علی پروین تمام کنند.

به نقل از ایسنا، وی در ادامه به اختلاف نظرش با محمد رویانیان اشاره کرد و گفت: درست است که با رویانیان اختلاف دارم اما این مساله دلیل نمی شود که بخواهم به پرسپولیس لطمه بزنم. اگر قرار باشد برای مدیریت پرسپولیس به یک مدیر غیر فوتبالی رأی بدهیم، به نظرم بهتر است خود آقای رویانیان بر سر کار بماند.

خوردبین ادامه داد: هنوز حکمی برای حضور در هیات مدیره باشگاه نگرفته ام، در هیچ جلسه ای شرکت نکرده ام و در جلسه فردا (شنبه) هم شرکت نمی کنم. نمی خواهم جلوی هواداران پاک و خوب پرسپولیس – البته نه آن عده قلیلی که برای همه شناخته شده اند – بایستم.

وی در پایان گفت که علی پروین نیز مانند او در جلسه شنبه هیات مدیره پرسپولیس حاضر نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر