5

با هر کس و در هر مقامی که بخواهد انحراف ایجاد کند گردنش را می‌شکنیم.

  • کد خبر : 912
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۴

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: با هر کس و در هر مقامی که بخواهد انحراف ایجاد کند برخورد می‌کنیم و گردن او را می‌شکنیم. به گزارش مهر، حجت الاسلام جعفر شجونی که  سه شنبه شب در نشست هفتگی جمعیت حامیان ولایت سخن می گفت با بیان اینکه ما انقلاب اسلامی را به راحتی […]

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: با هر کس و در هر مقامی که بخواهد انحراف ایجاد کند برخورد می‌کنیم و گردن او را می‌شکنیم.

به گزارش مهر، حجت الاسلام جعفر شجونی که  سه شنبه شب در نشست هفتگی جمعیت حامیان ولایت سخن می گفت با بیان اینکه ما انقلاب اسلامی را به راحتی بدست نیاورده ایم که به این راحتی آن را از دست بدهیم، افزود: از این رو با هر کس و در هر مقامی که بخواهد انحراف ایجاد کند برخورد می کنیم و گردن او را می شکنیم.

وی خواستار برخورد با مفسدان اقتصادی شد و اظهار داشت: بنده معتقدم باید با مفسدان اقتصادی برخورد کرد، البته در گذشته مباحثی مبنی بر اعلام اسامی مفسدان اقتصادی مطرح شد در حالیکه اعلام اسامی باید از سوی قاضی باشد.

شجونی همچنین تاکید کرد: در نظام اسلامی مسئولان باید بر اساس آرمانها و اهداف شهدا فعالیت کنند و هیچگاه این آرمانها را فراموش نکنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر