2

طلائی‌ترین دوره در تاریخ انقلاب اسلامی از زبان خاتمی

  • کد خبر : 9155
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع دریادلان نیروی دریایی طی سخنانی نیروهای مسلح را سالم‌ترین و کارآمدترین نهاد در جمهوری اسلامی ایران دانست. این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان با اشاره به رشد روزافزون نیروهای مسلح به لحاظ امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، آن‌ها را نماد اقتدار کشور برشمرد و افزود: هر بار که دشمن در مخیله‌اش […]

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در جمع دریادلان نیروی دریایی طی سخنانی نیروهای مسلح را سالم‌ترین و کارآمدترین نهاد در جمهوری اسلامی ایران دانست.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان با اشاره به رشد روزافزون نیروهای مسلح به لحاظ امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، آن‌ها را نماد اقتدار کشور برشمرد و افزود: هر بار که دشمن در مخیله‌اش شیطنیتی را می‌پروراند، نیروهای مسلح با انجام رزمایش آن‌ها را به سختی زمین‌گیر می‌کند.

وی لائیک بودن نیروهای مسلح دولت‌های غیر دینی، حمایت از شخص و خاندان حکومتی، نداشتن فرمانده کل قوای فقیه و مجتهد و عدم تعهد مدیران و فرماندهان مستقیم را از جمله تفاوت‌های اساسی نیروهای مسلح کشورهای بی‌دین و جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان کرد: تنها ارتش و نیروهای مسلحی که دین در متن کارشان است و نسبت به مسائل عقیدتی اهتمام کامل دارند نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خاتمی در ادامه اظهار کرد: بدون شک طلائی‌ترین دوره در تاریخ انقلاب اسلامی، همین دورانی است که مقام معظم ولایت فقیه برآن حاکم است و باعث افتخار نیروهای مسلح است که با مدیریت مستقیم ولی فقیه فعالیت می‌کند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش ضمن خیر مقدم به بیان اقدامات این نیرو در ماه مبارک رمضان پرداخت و تصریح کرد: امروز نیروی دریایی هم در نزد ملت قدرشناس ایران و هم در نگاه بلند رهبری امام خامنه‌ای عزیز جزء نیروهای مورد عنایت و توجه است و این توفیق را دارد که در کمتر از دو سال در دو مرحله میزبان خورشید تابناک ولی امر مسلمین باشد.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش به رغم تحریم‌های فراوان با حضور در دریای سرخ و مدیترانه به همه دنیا اعلام کردند که ما شاگردان مکتب قرآنیم و درس شجاعت را از قرآن کریم آموخته‌ایم.

انصاری با اشاره به حضور مقتدرانه ناوگروه دوازدهم نیروی دریایی ارتش در دریای مدیترانه گفت: آن روزها که نامبارک در حال سقوط بود سربازان غیور این نیرو با عبور از کانال سوئز در دریای مدیترانه حضور پیدا کردند و این حضور به تعبیر مقام معظم رهبری مصداق عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر