2

شهره آغداشلو به فیلم “گلاب” پیوست+تصویر

  • کد خبر : 92023
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

شهر آغداشلو بازیگر ایرانی ساکن لس آنجلس، در نقش مادر مازیار بهاری روزنامه‌نگاری که گایل کارسیا برنال در نقش او جلوی دوربین می‌رود، بازی می‌کند.

شهره آغداشلو به اولین پروژه کارگردانی جان استوارت یعنی فیلم “گلاب ” پیوست.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، فیلم “گلاب” که فیلمنامه‌اش را استوارت نوشته به زودی در اردن فیلمبرداری می‌شود.

این فیلم با اقتباس از کتابی که مازیار بهاری در سال ۲۰۱۱ با عنوان “بعد آنها به سراغ من آمدند: داستان یک خانواده از عشق، اسارت و بقا” ساخته می‌شود. بهاری این کتاب را با همکاری ایمی مولوی نوشته و در آن به ماموریتش برای پوشش دادن انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۲۰۰۹ و پیامدهای آن که دستگیر شدنش است، پرداخته است.

“گلاب” با حمایت مالی “اودلات اینترتینمت” متعلق به پریتزکر ساخته می‌شود.

بهاری متولد ایران که در سال ۲۰۰۹ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری راهی ایران شده بود، به دلیل جاسوسی به مدت ۱۱۸ روز در زندان به سر برد.

آغداشلو در سال ۲۰۰۳ برای بازی در فیلم “خانه‌ای از شن و مه” نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.  او در فیلم‌های آمریکایی چون “مردان ایکس” و مجموعه تلویزیونی “۲۴” نیز بازی کرده و برای بازی در فیلمی با عنوان “خانه صدام” در سال ۲۰۰۸ جایزه امی را دریافت کرده است.

جان استوارت مجری شوی شبانه تلویزیونی آمریکا، یک ماه پیش از این برنامه جدا شد تا با سفر به خاورمیانه ساختن فیلم  ضد ایرانی “گلاب” را شروع کند.

تاکنون خبری از کشور محل ساخت این فیلم مطرح نشده بود و تنها اعلام شده بود که استوارت این فیلم را در خاورمیانه جلوی دوربین می‌برد.

جان استوارت قرار است این پروژه را در ماه جولای و آگوست تمام کند و ۳ سپتامبر دوباره برنامه تلویزیونی‌اش را به دست بگیرد. او دو روز پیش نیز با اسکایپ با برنامه شبانه‌اش ارتباط برقرار کرد، اما اطلاعاتی درباره فیلمش نداد و تنها به گفتن این که همه چیز خوب پیش می‌رود اکتفا کرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر