3

اختصاص سبد کالای ویژه ماه رمضان برای فرهنگیان و کارکنان دولت

  • کد خبر : 92319
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ادارات می‌توانند از طریق اتحادیه کارکنان دولت نسبت به جذب سبد کالایی شامل مرغ، روغن، شکر و برنج اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: اختصاص سبد کالای ویژه ماه رمضان برای فرهنگیان و کارکنان دولت

علیرضا جمیع ظهر امروز در جمع دست‌اندرکاران نمایشگاه‌های ضیافت اظهار کرد: نمایشگاه طرح ضیافت به منظور تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی مصرفی مردم از ۱۴ تیرماه در شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس، قاین، نهبندان و زیرکوه برگزار می‌شود.

وی افزود: در بقیه شهرستان‌ها از طریق شبکه منتخب فروش فوق‌ العاده‌ای تا پایان ماه مبارک رمضان برای عرضه کالای اساسی و مورد نیاز مردم پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان داشت:  ارائه کالا در نمایشگاه ضیافت با کالاهای اساسی شامل قند، شکر، روغن، برنج، فراورده های لبنی، گوشت قرمز و مرغ است که با قیمتی کمتر از شبکه منتخب استان در نمایشگاه عرضه می‌شود.

جمیع درباره وضعیت ذخیره‌سازی نهاده‌های دام و طیور و گوشت قرمز و مرغ اذعان کرد: سویا ۲۰۰۰ تن، ذرت ۱۰۰۰ تن، جو ۲۶۰۰ تن، مرغ ۹۵۰ تن و گوشت قرمز ۶۰ تن است که تاکنون از این میزان ۲۵۲ تن مرغ و ۴۲ تن گوشت قرمز در شبکه توزیع و مصرف استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قند و شکر در استان سه بخش مردمی، صنوف تولیدی صنفی و صنعتی را پوشش داده است که وضعیت ذخیره قند و شکر میزان ۷۵۰ تن قند و یک‌هزار و ۱۸۰ تن شکر است همچنین از این میزان ۴۵۰ تن قند در شبکه توزیع قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه موجودی برنج در استان ۲ هزار و ۲۷۸ تن است، عنوان کرد:  از این میزان ۸۰۰ تن برنج سفید، ۴۶۰ تن برنج تایلندی، ۴۰۰ تن برنج هندی پر محصول و ۶۱۸ تن برنج هندی درجه یک ویژه سبد کارکنان دولت است که تاکنون میزان ۹۰۰ تن در شبکه توزیع استان قرار گرفته است.

جمیع همچنین یادآور شد: ادارات می‌توانند از طریق اتحادیه کارکنان دولت نسبت به جذب سبد کالایی شامل مرغ، روغن، شکر و برنج اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: میزان ۸۴ تن نخود و ۱۲۶ تن عدس به ترتیب با قیمت‌های ۳ هزار و ۳ هزار و ۲۰۰ تومان نیز به منظور تنظیم بازار در نمایشگاه‌های ضیافت عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به قیمت اقلام مصرفی دیگر در نمایشگاه ضیافت اشاره کرد و گفت: برنج سفید هر کیلو ۲۳۵۰ تومان، برنج تایلندی هر کیلو ۲ هزار تومان، قند به قیمت هر کیلو ۱۷۵۰ تومان، مرغ منجمد هر کیلو ۴۹۰۰ تومان و گوشت قرمز منجمد گوساله ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

جمیع با بیان اینکه با همکاری تعزیرات حکومتی و ادارات ذیربط در طرح ضیافت ویژه ماه رمضان بازرسی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این کار با هدف تعامل بخشی بازار و تامین مایحتاج مردم و جلوگیری از تخلفات است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92319

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]