3

ارزش برند ایران خودرو ۴۰۰ میلیاردتومان برآوردشد

  • کد خبر : 92449
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴

با طراحی دومین و سومین محصول با برند ملی، ایران خودرو به زنجیره و دانش فنی کامل طراحی و تولید خودرو و پلاتفرم مطابق با استانداردهای روز جهانی دست یافت.

‌مهندس نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : تولیدخودرو با نشان ایرانی حاصل نیم قرن تجربه خودروسازی ایران و همکاری‌های بین المللی با برندهای معتبر است.

وی با اشاره به این‌که در استراتژی های ایران خودرو بر روی نوآوری و توسعه تکنولوژی به منظورصادرات تاکید ویژه‌ای شده است، ‌خاطر نشان ساخت: برآورد تقریبی ارزش برند ایران خودرو۴۰۰ میلیاردتومان است و این ارزش مرهون تلاش چند سال اخیر این شرکت برای حضور در بازارهای پر رقابت جهانی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: خودروسازان برای ماندن درصحنه رقابت جهانی از طریق افزایش مشتری و تولید دست و پنجه نرم می کنند وشرکت هایی دراین عرصه موفق خواهند بود که یا بتوانند خود را با برند سرآمدشان معرفی کنند یا محصولات خود را با قیمت های مناسب تر و کیفیت بهتر ارایه کنند .

وی تاکیدکرد: فقط عرضه محصول عالی موفقیت در بازار را تضمین نمی کند و خودروسازان برای موفقیت در بازار نیازمند هر دو جنبه تمایز در محصول و ارزش برند هستند.
نجم الدین اظهارداشت : ارزش برندخودرو سازان به عنوان سرمایه نامحسوس آنان محاسبه و در حساب های مالی ثبت می شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد:اگر بخواهیم پا را فراتر و در عرصه بین المللی بگذاریم، بالاجبار بایدیک برندقوی صاحب تکنولوژی برترداشته باشیم. ما سعی کردیم خودرا با برخی بازارهای بین‌المللی تطبیق دهیم و اگر بخواهیم این مسیر را ادامه دهیم باید سرعت توسعه و پیشرفت تکنولوژی بیشتر شود

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92449

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]